  • 41. Data: 2009-08-14 06:10:07
    Temat: Re: ep-1 - kilka uwag
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "dominik" <n...@d...kei.pl> wrote:

    > Z miesiąc temu byłem z kilkoma osobami w muzeum farmacji (polecam!
    > uwielbiam to miejsce i odwiedzam co rok/dwa).

    Skoro już tak zachęciłeś, to powiedz jeszcze w którym, bo jest kilka. :))

    http://www.google.pl/images?as_q=&hl=pl&newwindow=1&
    btnG=Szukaj+w+Google&as_epq=muzeum+farmacji&as_oq=&a
    s_eq=&imgtype=&imgsz=&imgw=&imgh=&as_filetype=&imgc=
    &as_sitesearch=&as_rights=&safe=off&as_st=y

    > NIE MOŻE BYĆ! :D

    Czemu tak sądzisz? ;-) Ja uważam, że by mogła... :)))))

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 42. Data: 2009-08-14 06:13:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    dominik wrote:

    > Tak samo idź na forum o kotach to się dowiesz że one żywią się
    > wyłącznie najdroższą karmą (royalem canin), na forum wizaż z kolei
    > każda stosuje najdroższe kosmetyki.

    boszz od jak dawan czytasz te grupę i grupę matkę?

    od dawna jest wielu fotografów którzy chceliby kupić dobry aparat RF like
    duża matryca wymienne obiektywy w tym jakiś jasny szerszy standard,
    przeziernik optyczny prosta obsługa z kółkami do czasu oraz piersiceniem
    przyslon i ostrości na obiektywie. Kóry nie kosztuje 15000 zł bo M8 jest
    poza moimi możliwościami.

    m4/3 mogło by być czymś takim szkoda że nei jest.

  • 43. Data: 2009-08-14 06:30:47
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > zasmucające jest to co piszesz.
    > czy manualna regulacja ostrości odbywa sie pierścieniem na obiektywie czy
    > tylko przez jakieś chore kółko na aparacie?
    > Marzy mi sie wciąż jakiś sensowny semi dalmierz za rozsądne pieniądze.

    Wpadnij do mnie i wez sobie G1 do obmacania.
    Dalnierz to to nie jest, ale jak wypuszcza wreszcie stalke to bedzie
    bardzo ciekawy zestaw. O ile nie spier...a obiektywu tak jak Olek.

  • 44. Data: 2009-08-14 06:34:05
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Kilka zdjęć (uwzględniwszy uwagi, że to z ufrawa):
    > http://www.cyfrowka.neostrada.pl/ep1/full1.jpg
    > I mój komentarz: ja ten aparat traktuję jako 6Mpx, ponieważ po takim
    > resajzie obraz jest naprawdę fajny, co widać tu:
    > http://www.cyfrowka.neostrada.pl/ep1/mini1.jpg

    Niestety nawet tak wyglada to po prostu jak ze sredniego kompaktu.
    A mialo byc tak pieknie ;) Nadzieja w tym, ze Panas zrobi lepszy aparat.

  • 45. Data: 2009-08-14 06:39:05
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mariusz [mr.] wrote:
> [...]
    s_eq=&imgtype=&imgsz=&imgw=&imgh=&as_filetype=&imgc=
    &as_sitesearch=&as_rights=&safe=off&as_st=y

    O tym: http://www.muzeumfarmacji.pl/pl_index.php
    :)

  • 46. Data: 2009-08-14 06:43:07
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Marek Dyjor wrote:
> [...]
    > przeziernik optyczny prosta obsługa z kółkami do czasu oraz piersiceniem
    > przyslon i ostrości na obiektywie. Kóry nie kosztuje 15000 zł bo M8 jest

    Narzekania były, są i będą, ale mimo tego jakoś statystyka sprzedaży jest
    nieubłagalna. Wciąż uważam, że poza gadaniem liczba sprzedanych takich
    aparatów byłaby bardzo niska, a większość nie wie co to ta hiperfokalna.

    > m4/3 mogło by być czymś takim szkoda że nei jest.

    Jak podłączysz manual do takiego body to masz i hiperfokalną, nic Ci
    ostrości nie zmieni. Ale wtedy też będzie przecież źle! :)

    d.

  • 47. Data: 2009-08-14 07:34:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Wpadnij do mnie i wez sobie G1 do obmacania.
    > Dalnierz to to nie jest, ale jak wypuszcza wreszcie stalke to bedzie
    > bardzo ciekawy zestaw. O ile nie spier...a obiektywu tak jak Olek.

    niech wypuszczą, tylko czmeu on taki duży i lustrzankowaty:)

  • 48. Data: 2009-08-14 07:58:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Niestety nawet tak wyglada to po prostu jak ze sredniego kompaktu.
    > A mialo byc tak pieknie ;) Nadzieja w tym, ze Panas zrobi lepszy aparat.

    Bałem wprost napisać ''jak z G9'', bo by mnie zjedli co niektórzy :)
    Ale przynajmniej obiektyw jest równiejszy, więcej dynamiki i iso. Może
    będzie lepiej jak się jakaś wołarka sensowna pojawi.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 49. Data: 2009-08-14 08:05:35
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    dominik pisze:

    > To tak jak byś kupił netbooka i taszczył go w największej możliwie
    > torbie, twierdząc że tak bezpieczny jest, a Ty możesz być nawet
    > poturbowany w tym przez stado biznów :D

    Dorabiasz teorie. A pokrowiec typu ''zenit'' jest po prostu
    najwygodniejszy i równocześnie najbezpieczniejszy (deszcz, śnieg, fotel
    w czterdziestoletnim autosanie, dresiarnia). Żałuję, że nie robią takich
    na miarę, tzn. takich, które nie wymagałyby wyjmowania aparatu na czas
    pstrykania. Coś, co było najpowszechniejsze kilkadziesiąt lat temu teraz
    zupełnie nie istnieje.

    > Jeśli różnica jest spora (a tak napisałeś) to jednak rzuca mocno.

    Jest różnica wyczuwalna, ale nie duża. Może to mieć wpływ na stabilność
    przy czasach ~1/5 z ręki, wraz z podrzuceniem aparatu od wciśnięcia spustu.

    > A jakiś porządny mikrofon da się tam podłączyć?

    Na ucho tak. Dziś nie ma raczej nieporządnych elektretowców, bo ciężko
    to spieprzyć.

    Dcraw jest chyba shelem ufrawa i korzysta z elementów shela gimpa. Ale
    nieistotne.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /gdyby ze wszystkich ziemian zrobić jeden organizm powstałaby wielka menda/

  • 50. Data: 2009-08-14 08:06:28
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    dominik pisze:
    > Jak podłączysz manual do takiego body to masz i hiperfokalną, nic Ci
    > ostrości nie zmieni. Ale wtedy też będzie przecież źle! :)

    Pod warunkiem, że będzie tam mechaniczny pierścień ostrości.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dojrzałość następuje z chwilą, gdy kończy się chemia, a zaczyna fizyka/