  • 1. Data: 2009-08-12 18:04:06
    Temat: Abonament na stockach, a licencja rozszerzona
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    Witam,
    czy znacie jakieś banki zdjęć, które w ramach abonamentu pozwalają pobierać
    zdjęcia na licencji rozszerzonej? Zazwyczaj to rzadkość jednak regulamin
    dreamstime wydaje się dawać taką możliwość
    "After acquiring a credits package or subscription, you can download images
    using various licenses available on our site. ". Chyba, że various nie
    oznacza wszystkich... ale skoro nie jest to ograniczone to powino odnosić
    się do każdego rodzaju licencji. Jeśli ktoś może mnie oświecić to bardzo
    proszę ;) i czekam na opinie o innych serwisach.

    Pozdr.
    Maniek

  • 2. Data: 2009-08-13 08:22:59
    Temat: Re: Abonament na stockach, a licencja rozszerzona
    Od: Maciek <i...@w...pl>

    > czy znacie jakieś banki zdjęć, które w ramach abonamentu pozwalają pobierać
    > zdjęcia na licencji rozszerzonej? Zazwyczaj to rzadkość jednak regulamin
    > dreamstime wydaje się dawać taką możliwość

    istockphoto ma abonament, dostajesz dziennie iles tam kredytow i
    normalnie za nie kupujesz.

    Maciek