  • 1. Data: 2009-08-12 18:47:21
    Temat: Lampa Metz 48AF-1 i zacinający się silniczek zoomu (znaczek Err na LCD)
    Od: "Benek" <a...@g...pl>

    Witam
    Mam zewnętrzną lampę Metz 48 AF1 dla systemu lustrzanek Olympus.
    Od pewnego czasu nie działa w niej zoom, silnik nie pracuje lub pracuje przy
    zmianie zoomu obiektywu ale po solidnym puknięciu w lampę (znaczek Err na
    wyświetlaczu lampy).
    Czytałem że to częsta usterka lamp firmy Metz (ich silnika który się
    zacina).
    Czy da sie to naprawić metodą domową ? gwarancja już mi się skończyła a cena
    lampy mocno skoczyła w górę (ok >800 zł)