  • 11. Data: 2010-04-10 11:29:19
    Temat: Re: email -> sms
    Od: Tequilla <g...@o...pl>

    W dniu 2010-04-09 22:41, SDD pisze:

    > Kurde -
    > Wedlug tego co Wy mowicie, to jednak wystarczy placic tylko 2,00 za Poczte
    > Komfort i od razu jest pewla funkcjonalnosc skrzynki mailowej z
    > powiadomieniami?
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Hej
    dokładnie tak.
    nie mam i nie miałem uruchomionej usługi EraNet
    Dodam że zarówno w Hot line jak i w firmowym sklepie podawano mi
    sprzeczne ifno
    Co innego w sklepie co innego na linii a co innego na www.
    Wtopa Ery.

    Koniec końców 2 pln i masz pocztę z baaardzo dobrą obsługa przez WWW,
    jak i głosową przez tel.
    Pozdrawiam i polecam
    Tequilla

  • 12. Data: 2010-04-10 14:27:39
    Od: "pawbrok" <MójLogin@ęę.pł>

    Użytkownik "Tequilla" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > masz pocztę z baaardzo dobrą obsługa przez WWW,

    Tu bym polemizował.
    Serwis nie jest do końca dopracowany. Przykładowo: 1) poczta faksowa jest,
    ale jest praktycznie bezużyteczna, jeśli nie przeznaczysz numeru wyłącznie
    na faks 2) powiadomienie o faksie jest w postaci MMS, ale w ramach MMS
    przesłana jest nie treść faksu, a logo ery :-) 3) funkcja sprawdzania innych
    skrzynek pocztowych działa tylko w momencie zalogowania do www 4)
    przekazywanie faksów nie działa

    Ale pomimo tych wad za cenę 2 zł/mies jest kompleksowa poczta: e-mail, głos,
    faks, video z powiadamianiem SMS i MMS.

    --
    pozdrawiam pawbrok

  • 13. Data: 2010-04-10 19:26:37
    Od: Tequilla <g...@o...pl>

    W dniu 2010-04-10 16:27, pawbrok pisze:
    > Użytkownik "Tequilla"<g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tu bym polemizował.
    OK
    > Serwis nie jest do końca dopracowany. Przykładowo: 1) poczta faksowa jest,
    > ale jest praktycznie bezużyteczna,
    Z tej usługi nie korzystam
    > jeśli nie przeznaczysz numeru wyłącznie
    > na faks 2) powiadomienie o faksie jest w postaci MMS, ale w ramach MMS
    > przesłana jest nie treść faksu,
    no to lipa
> [...]
    > przekazywanie faksów nie działa
    >
    > Ale pomimo tych wad za cenę 2 zł/mies jest kompleksowa poczta: e-mail, głos,

    dokładnie
    co do "bardzo dobrej obsługi" miałem na myśli bardzie user frendly.
    Choć interfejs www, a raczej dziwne zachowania systemu, czasami
    wyskakujące błędu w przeglądarce /różnych/ wydań.

    Ale ogólnie chyba usługa warta swojej ceny.
    Tequilla