  • 1. Data: 2010-04-09 04:52:48
    Temat: PLAY w końcu nie istnieje
    Od: uzytkownik <b...@u...go2.pl>

    Dziś od godz. 6.30 w Białymstoku wszystkie telefony (4) mojej rodziny i
    znajomych (14), które są w play nie działają nie logując się zarówno do
    nadajników macierzystych jak i Plusa i wyrzucają komunikat "Odmowa dostępu"
    Wpisujcie miasta... może to blackout i w końcu gwóźdź do trumny tej sieci:)

  • 2. Data: 2010-04-09 05:05:05
    Temat: Re: PLAY w końcu nie istnieje
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2010-04-09 06:52, uzytkownik pisze:
> [...]
    > Wpisujcie miasta... może to blackout i w końcu gwóźdź do trumny tej sieci:)

    Łódź to samo.....
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 3. Data: 2010-04-09 05:08:48
    Od: uzytkownik <b...@u...go2.pl>

    W dniu 2010-04-09 07:05, Olo pisze:

    > Łódź to samo.....
    znany celebryta od Isabel powiedziałby... Yes Yes Yes... a ja mam
    podwójny niefart bo o 6 rano doładowałem za 30 zł... wrr

  • 4. Data: 2010-04-09 05:17:46
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <b...@u...go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dostępu"
    > Wpisujcie miasta... może to blackout i w końcu gwóźdź do trumny tej

    Kraków, ZERO sieci :(

    wiatrak

  • 5. Data: 2010-04-09 05:21:52
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "uzytkownik" <b...@u...go2.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Kraków, ZERO sieci :(
    >
    > wiatrak

    Już jest :) I to nawet w plusie..

  • 6. Data: 2010-04-09 05:24:49
    Od: "arek" <...@k...onet.pl>

    Katowice również brak sieci

    Arek

  • 7. Data: 2010-04-09 05:44:12
    Od: uzytkownik <b...@u...go2.pl>

    Od 7 już działa... więc pewnie większość nie zauważy prawie godzinnej
    przerwy w świadczniu usług

  • 8. Data: 2010-04-09 06:36:07
    Od: "rafik" <b...@b...com>

> [...]
    > dostępu"
    > Wpisujcie miasta... może to blackout i w końcu gwóźdź do trumny tej

    Żory koło Katowic nadal brak :(

    pozdrawiam
    rafik

  • 9. Data: 2010-04-09 08:41:09
    Od: Mackenzi <m...@g...com>

    On 9 Kwi, 07:05, Olo <w...@j...cy> wrote:

    > Łódź to samo.....
    > --
    > Pozdrawiam
    > Olo
    > Mój adres zakodowany ROT13.

    W Lublinie tylko problemy z transmisją pakietową ale dzwonić można...

  • 10. Data: 2010-04-09 09:41:45
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 9-04-10 7:05, Olo pisze:

    > Łódź to samo.....

    Łódź: Śródmieście i Widzew, brak problemów. Połączenia głosowe i net
    perfekt :-D

    --
    ALEX **#
    "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"