  • 1. Data: 2010-04-08 22:04:21
    Temat: email -> sms
    Od: "yarroll" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    Znacie jakiś serwis email w którym kiedy na skrzynkę trafia mejl wysyłany
    jest automatycznie sms na komórkę?
    Muszę szybko odpisywać na mejle kiedy przyjdą a często jestem poza domem.
    Bez sensu jest sprawdzać komórką co chwila pocztę :-((

    Pozdrawiam
    Yarroll

  • 2. Data: 2010-04-08 22:11:07
    Temat: Re: email -> sms
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "yarroll" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Muszę szybko odpisywać na mejle kiedy przyjdą a często jestem poza domem.
    > Bez sensu jest sprawdzać komórką co chwila pocztę :-((

    Dlatego jeden abonament pozostawiłem w Orange dla firm. Po otrzymaniu maila
    na skrzynkę w Orange, mam w ciągu 15 sekund sms-a z potwierdzeniem.

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5011
    (20100408) __________

  • 3. Data: 2010-04-08 22:25:24
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 08.04.2010 yarroll <m...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > Muszę szybko odpisywać na mejle kiedy przyjdą a często jestem poza domem.
    > Bez sensu jest sprawdzać komórką co chwila pocztę :-((

    eranet ma na pewno,
    plus 4...@t...plusgsm.pl kiedyś robiło, teraz nie wiem

    w obu ww odpowiedni forward ze swojej skrzynki.

    Co do sprawdzania co chwilę to są od kilku lat rozwiązania:
    - opóźnione https w protokole exchange
    - imap-idle
    - push-email
    - p-email
    - push-notification
    - blackberry i inne, ale podobnie dzałające

    wszystko zależy tylko od współpracy modelu telefonu z kontem pocztowym (i w
    pewnych rozwiązaniach) z operatorem i ... ceny ;) czyli ile na to masz $$$.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 4. Data: 2010-04-09 10:14:40
    Od: Tequilla <g...@o...pl>

    W dniu 2010-04-09 00:04, yarroll pisze:
    > Witam,
    >
    > Znacie jakiś serwis email w którym kiedy na skrzynkę trafia mejl

    Poczta komfort w Erze
    2 pln netto to kosztuje.

    Twój operator maila musi mieć możliwość skonfigurowania powiadomień
    np. na home.pl
    śmiga

    Tequilla

  • 5. Data: 2010-04-09 11:50:55
    Od: "pawbrok" <MójLogin@ęę.pł>

    Użytkownik "Tequilla" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Poczta komfort w Erze
    > 2 pln netto to kosztuje.

    brutto miesięcznie (abonament i Taktak)

    > Twój operator maila musi mieć możliwość skonfigurowania powiadomień
    > np. na home.pl

    Używam. Mam kilka skrzynek i z każdej, z której chcę otrzymuję powiadomienie
    SMS, a ważniejsze e-maile ściągam na komórkę - za pomocą kliernta poczty w
    komórce i GPRS i w ten sam sposób mogę na nie odpowiedzieć.
    Poczta Komfort wykonuje powiadomienie SMS o nadejściu maila na konto eranet.
    Aby działało z innych kont, dana skrzynka musi obsługiwać forwardowanie.
    Jeśli tego nie ma, można uruchomić sprawdzanie innych skrzynek. Teoretycznie
    jest taka funkcja w eranet, ale sprawdzanie innych skrzynek działa tylko w
    momencie zalogowania do strony web. A powinno w/g ustalonego czasokresu lub
    automatycznie. Ten ostatni system jest np. na g-mail i dlatego zastosowałem
    to konto do sprawdzania innych skrzynek, a następnie do selektywnego
    (filtry) forwardowania na eranet. Dzięki takiemu rozwiązaniu mam SMSy o
    wszystkich e-mailach dochodzących na wszystkie zdefiniowane konta.

    --
    pozdrawiam pawbrok

  • 6. Data: 2010-04-09 12:36:12
    Od: Tequilla <g...@o...pl>

    W dniu 2010-04-09 13:50, pawbrok pisze:
    > Użytkownik "Tequilla"<g...@o...pl> napisał w wiadomości
    >

    > brutto miesięcznie (abonament i Taktak)

    i OK :)

  • 7. Data: 2010-04-09 13:14:30
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Poczta komfort w Erze
    > 2 pln netto to kosztuje.
    >
    > Twój operator maila musi mieć możliwość skonfigurowania powiadomień
    > np. na home.pl
    > śmiga

    A tak z ciekawości jaka informacja wysylana jest przez Home do Etanet? Od
    kogo mail, temat maila? Bo np. WP przekazuje tylko od kogo, a juz tematu
    nie.

    JA

  • 8. Data: 2010-04-09 13:29:17
    Od: Tequilla <g...@o...pl>

    W dniu 2010-04-09 15:14, Jeremiasz pisze:

    > A tak z ciekawości
    tresc smsa:
    e-mail od /tu dane nadawcy/ i /adres e-mail/ dalej /data i godzina/
    dalej /temat/ dalej /wielkość maila w KB/ i na koncu info ze tresc jest
    pod nr tel 608 908 lub na poczta.era.pl

    Odsłuchiwałem e-maile w ten sposób - czyli automat czyta treść i jest spoko.
    Chyb a tez można odpowiedzieć na taki mail (na zasadzie rozpoznawania
    głosu przez system - ale tego NIE jestem pewien - nie spradzalem
    pozdr,
    Tequilla

  • 9. Data: 2010-04-09 20:41:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "pawbrok" <MójLogin@ęę.pł> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tequilla" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    Kurde - a ja mialem juz od kilku (ok. 7-8) lat wlaczona usluge "Poczta
    elektroniczna w Eranet" za ktora najpierw placilem (z abonamentu) wysylajac
    SMS-a za 9,76 raz na 90 dni, a potem musialem zmienic na opcje abonamentowa
    4,88/m-c za skrzynke 12 MB. Chcac rozszerzyc funkcjonalnosc poczty
    uruchomilem Poczte Komfort, ale teraz place zarowno 4,88 jak i 2,00 - czyli
    razem 6,88, bo z tego co mowili, to Poczta Komfort jest tylko opcja,
    rozszerzeniem poczty w Eranet, ktora kosztuje 4,88.
    Wedlug tego co Wy mowicie, to jednak wystarczy placic tylko 2,00 za Poczte
    Komfort i od razu jest pewla funkcjonalnosc skrzynki mailowej z
    powiadomieniami?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2010-04-10 10:11:17
    Od: "pawbrok" <MójLogin@ęę.pł>

    > Wedlug tego co Wy mowicie, to jednak wystarczy placic tylko 2,00 za Poczte
    > Komfort i od razu jest pewla funkcjonalnosc skrzynki mailowej z
    > powiadomieniami?

    Dokladnie tak.
    Nawiasem mówiąc dawniej też miałem to, co Ty, ale zrezygnowałem.
    W składzie PocztyKomfort masz konto eranet 256MB.

    --
    pozdrawiam pawbrok