  • 1. Data: 2010-04-08 18:35:14
    Temat: Re: Zagadka dotycząca telefonu komórkowego
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-04-2010 o 22:23:01 <z...@o...pl>
    napisał(a):

    > istnieje (stary bo stary ale działa) komórka
    > do ktorej mogę uwaga NIE WYŁAMUJĄC karty sim
    > z plastiku włożyć ją do telefonu komorkowego
    > i normalnie z niego zadzwonić.
    >
    > zgadnijcie producenta markę i model tego cuda :)

    Nokia?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-04-08 19:24:44
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-04-2010 o 23:08:38 szastox <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > to nic. istnieje komórka z której można wyjąć kartę sim podczas rozmowy
    > (bez wyciągania baterii)...

    Czasem czy Samsung I5700 Galaxy Spica też nie daje takiej możliwości?
    Wystarczy klapkę zdjąć i sim wyciągnąć niczym flash.
    Chociaż autor tego filmiku wyciągnął (po 1 min) również baterię, ale
    wygląda na to że nie było takiej potrzeby.
    Aż mnie to zastanowiło że zdobyliby się na taką nieostrożność projektową.
    http://vimeo.com/10649411

    > korciło mnie wiele razy żeby to zrobić - nie wiem czym to grozi ale nie
    > chce być pierwszym który się dowie

    Zrób to zrób i napisz co się działo ;)

  • 4. Data: 2010-04-08 19:35:31
    Od: Andżor <a...@t...net.pl>

    Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2> napisał w wiadomości
    > istnieje (stary bo stary ale działa) komórka
    > do ktorej mogę uwaga NIE WYŁAMUJĄC karty sim
    > z plastiku włożyć ją do telefonu komorkowego
    > i normalnie z niego zadzwonić.
    >
    > zgadnijcie producenta markę i model tego cuda :)

    Ja mam na chodzie, chociaż z praktycznie martwą baterią, philipsa fizza
    ale może być też motorola "cegła" z klapką i wysuwaną anteną, niestety
    modelu nie pamiętam.

    Pozdr.

  • 5. Data: 2010-04-08 19:36:43
    Od: Arkadiusz Kaczmarek <kaczor@to_wytnij.hot.pl>

    z...@o...pl pisze:
    > istnieje (stary bo stary ale działa) komórka
    > do ktorej mogę uwaga NIE WYŁAMUJĄC karty sim
    > z plastiku włożyć ją do telefonu komorkowego
    > i normalnie z niego zadzwonić.
    >
    > zgadnijcie producenta markę i model tego cuda :)

    Motorola: 5200, 7200, 7500 itd....
    Siemens S3 Com.

    Można tak długo :)

  • 6. Data: 2010-04-08 19:46:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andżor pisze:

    > Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2> napisał w wiadomości

    > Ja mam na chodzie, chociaż z praktycznie martwą baterią, philipsa fizza

    O, to był mój pierwszy telefon. 1997 rok, z tego co pamiętam, przed
    maturą ;)

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-04-08 19:55:55
    Od: Flo <f...@g...pl>

    z...@o...pl pisze:

    > zgadnijcie producenta markę i model tego cuda :)

    Motka StarTac?

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 8. Data: 2010-04-08 20:02:47
    Od: "ifar" <o...@o...pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > istnieje (stary bo stary ale działa) komórka
    > do ktorej mogę uwaga NIE WYŁAMUJĄC karty sim
    > z plastiku włożyć ją do telefonu komorkowego
    > i normalnie z niego zadzwonić.
    >
    > zgadnijcie producenta markę i model tego cuda :)

    Nokia 1611

  • 9. Data: 2010-04-08 20:08:38
    Od: "szastox" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał:
> [...]

    wyciągania baterii)...
    korciło mnie wiele razy żeby to zrobić - nie wiem czym to grozi ale nie chce być
    pierwszym który się dowie. nawet jeśli miałoby to zepsuć ten stary telefon to
    szkoda mi go... jak sobie pomyślę jaką fortunę za niego dałem...

    --
    szastox

  • 10. Data: 2010-04-08 20:38:05
    Od: "space_jazz" <s...@o...pl>