  • 1. Data: 2010-04-08 21:15:10
    Temat: Jakość dźwięku w Samsungach: d780 i c5212 - prośba o opinie
    Od: Rex <w...@z...pl>

    Witam,

    chcę kupić Samsunga na dwie karty sim (dual sim) d780 lub c5212.

    Początkowo zastanawiałem się również nad Samsungiem d880. Jednak ten
    model odpada bo czytałem sporo opinii, że w aparatach z wysuwaną
    klawiaturą (slide) często występuje problem z taśmą i posługiwanie się
    klawiaturą jest mniej wygodne, zwłaszcza pisanie smsów.

    Generalnie skłaniam się do zakupu Samsunga d780. Z opisów i komentarzy w
    sieci wnioskuję, że d780 jest bardziej solidny od c5212, ma więcej
    funkcji (m.in. przeglądarka plików, wideo-połączenia) oraz lepszy aparat
    - 2 megapiksele (c5212 - 1,3 megapikseli) - choć to dla mnie jest
    parametr drugorzędny.

    Jedyna cecha, która mnie powstrzymuje przed zakupem d780 to to, że d780
    według opinii niektórych użytkowników ma słabszą jakość dźwięku w
    porównaniu z c5212, a to obok trwałości i niezawodności jest dla mnie
    b.istotny parametr.

    Proszę o opinie nt. jakości dźwięku w obu modelach. Im więcej opinii
    zbiorę tym lepiej.
    Z góry dziękuję za pomoc.

    --
    Pozdrawiam,
    Rex

  • 2. Data: 2010-04-08 23:02:09
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-08 23:15, Rex pisze:
> [...]
    > b.istotny parametr.
    >
    > Proszę o opinie nt. jakości dźwięku w obu modelach. Im więcej opinii

    Opinie:
    http://www.ceneo.pl/;0151630738-10.htm
    http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=samsun
    g+d780+opinie&lr=&aq=0&aqi=g10&aql=&oq=Samsung+d780&
    gs_rfai=

    https://www.telepolis.pl/news.php?id=14456&limit=100
    0
    http://www.telix.pl/artykul/samsung-duoz-light--gt-c
    5212-duos--3,27624.html
    http://www.skapiec.pl/site/cat/200/comp/504042_komen
    tarze
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=samsung+c5212+du
    os+light+opinie&btnG=Szukaj&lr=lang_pl&aq=f&aqi=&aql
    =&oq=&gs_rfai=

    --
    animka