  • 1. Data: 2009-07-18 14:48:10
    Temat: ekran ze szkła mineralnego
    Od: Romek <r...@l...pl>

    Czy są jakieś popularne telefony z ekranem ze szkła mineralnego? ( takie
    jak w zegarkach)
    odpornego na rysy
    r.

  • 2. Data: 2009-07-18 18:54:27
    Temat: Re: ekran ze szkła mineralnego
    Od: żółta pięta <...@...a>

    > Czy są jakieś popularne telefony z ekranem ze szkła mineralnego? ( takie
    > jak w zegarkach)
    > odpornego na rysy

    szklo mineralne nie jest odporne na rysy. szafirowe sie nie rysuje.

  • 3. Data: 2009-07-18 19:11:34
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "żółta pięta" <...@...a> napisał

    > szklo mineralne nie jest odporne na rysy. szafirowe sie nie rysuje.

    Też się rysuje - od diamentu ;)
    A wracając, to telefonem, którego używałem i szybka wyświetlacza się nie
    rysowała był Motorola L2. Nie L6, L7 tylko L2.

    Maciek.

  • 4. Data: 2009-07-18 19:44:44
    Od: żółta pięta <...@...a>

    > Też się rysuje - od diamentu ;)
    > A wracając, to telefonem, którego używałem i szybka wyświetlacza się nie
    > rysowała był Motorola L2. Nie L6, L7 tylko L2.

    w l7 tez sie zbytnio nie rysowala.

  • 5. Data: 2009-07-18 22:36:24
    Od: igoR szczurka <T...@g...com>

    Dnia Sat, 18 Jul 2009 16:48:10 +0200, Romek napisał(a):

    > Czy są jakieś popularne telefony z ekranem ze szkła mineralnego? ( takie
    > jak w zegarkach)
    > odpornego na rysy

    Szafirową szybkę ma Motorola Aura.
    :)
    --
    igor

  • 6. Data: 2009-07-19 06:42:57
    Od: Romek <r...@l...pl>

    igoR szczurka pisze:

    > Szafirową szybkę ma Motorola Aura.
    > :)

    czytaj ze zrozumieniem, pytanie było o telefony popularne, czyli
    dostępne dla wszystkich
    r.

  • 7. Data: 2009-07-19 07:24:31
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > czytaj ze zrozumieniem, pytanie było o telefony popularne, czyli
    > dostępne dla wszystkich

    a to dostep do tego telefonu jest reglamentowany, wydawane sa tylko na
    kartki, inne niz banknoty?

    szwagier

  • 8. Data: 2009-07-19 08:41:10
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "szwagier" napisał:

    > a to dostep do tego telefonu jest reglamentowany, wydawane sa
    > tylko na kartki, inne niz banknoty?

    "Telefon dostępny będzie w sprzedaży od 4 grudnia w cenie 2000$"

    Tak, telefon zdecydowanie dostępny dla wszystkich Polaków.

    JoteR

  • 9. Data: 2009-07-19 09:58:05
    Od: Romek <r...@l...pl>

    szwagier pisze:

    > a to dostep do tego telefonu jest reglamentowany, wydawane sa tylko na
    > kartki, inne niz banknoty?
    >
    > szwagier
    no muszę powiedzieć że udał Ci się dowcip :) podobało mi się
    r.

  • 10. Data: 2009-07-20 05:01:42
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Romek napisał(a):
    > Czy są jakieś popularne telefony z ekranem ze szkła mineralnego? ( takie

    Benq-Siemens S68 i EF81.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP