  • 1. Data: 2009-07-18 15:17:28
    Temat: co po Nokii N82 ?
    Od: "Klaudiuszu" <k...@o...pl>

    oglądam, oglądam i nic wybrac nie potrafię.
    bo przyzwyczaiłem się do aparatu 5MP z ksenonem,
    GPSu, wyjścia minijack, kart pamięci, itp
    a może ktoś cos zaproponuje ?

  • 2. Data: 2009-07-18 15:47:44
    Temat: Re: co po Nokii N82 ?
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Klaudiuszu pisze:
    > oglądam, oglądam i nic wybrac nie potrafię.
    > bo przyzwyczaiłem się do aparatu 5MP z ksenonem,
    > GPSu, wyjścia minijack, kart pamięci, itp

    A czego brakuje?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2009-07-18 19:52:17
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    Klaudiuszu:
    > oglądam, oglądam i nic wybrac nie potrafię.
    > bo przyzwyczaiłem się do aparatu 5MP z ksenonem,
    > GPSu, wyjścia minijack, kart pamięci, itp
    > a może ktoś cos zaproponuje ?

    Proponuję Nokię N82...

    --
    wo_Ohoo!

  • 4. Data: 2009-07-18 20:05:38
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Sat, 18 Jul 2009 17:17:28 +0200, Klaudiuszu napisał(a):

    > oglądam, oglądam i nic wybrac nie potrafię.
    > bo przyzwyczaiłem się do aparatu 5MP z ksenonem,
    > GPSu, wyjścia minijack, kart pamięci, itp
    > a może ktoś cos zaproponuje ?

    Też mam ten problem. Ale zaczynam się zastanawiać nad Omnia HD.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 5. Data: 2009-07-20 07:35:23
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Błażej pisze:

    > Też mam ten problem. Ale zaczynam się zastanawiać nad Omnia HD.

    Radzilbym ja wziasc do reki ..... panie tym mozna zabic

  • 6. Data: 2009-07-20 16:33:11
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Mon, 20 Jul 2009 09:35:23 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Radzilbym ja wziasc do reki ..... panie tym mozna zabic

    Taki mam zwyczaj, najpierw macam a potem ..... ;-)
    Zabić można praktycznie wszystkim, IPhone'm też ;-)