  • 1. Data: 2009-07-18 10:55:31
    Temat: iPLUS
    Od: tomekjot <t...@g...com>

    Czy ktoś zorientowany odpowie mi na pytanie, czy posiadająć iPLUS110
    98 GB) można przejść tą samą ofertę tyle że 12 GB. Rezolutna panienka
    na BOK powiedziała mi, że nie. Natomiast z regulaminu promocji
    "Migracja w iPLUS" wynika ze można zawsze przejść na nowa taryfę.

  • 2. Data: 2009-07-22 07:11:23
    Temat: Re: iPLUS
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    tomekjot pisze:
> [...]
    > na BOK powiedziała mi, że nie. Natomiast z regulaminu promocji
    > "Migracja w iPLUS" wynika ze można zawsze przejść na nowa taryfę.

    Ogólna zasada u wszystkich operatorów.
    W ramach jednej oferty możesz migrować zawsze o ile nie ma zastrzeżeń w
    regulaminie promocji którą podpisałeś.
    Pomiędzy ofertami można migrować poprzez podpisanie aneksu do umowy
    (zazwyczaj jest to związane z podpisaniem nowej umowy po zakończeniu
    lojalki)

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com