  • 1. Data: 2009-07-18 14:15:02
    Temat: Cos jak LG KU990i
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    witam,

    Pobawilem sie LG KU990i i... no fajna zabaweczka, ale brakuje mu paru
    rzeczy... Wiec zapytam - coś jak ten LG ale, zeby mial:
    - wifi
    - standardowe usb
    - dłuzej trzymajaca baterie
    - cieńszy
    - nie cięższy, albo cięższy niewiele
    - malopsujny ;)

    Najfajniej nokia ;)

    Polecicie coś?

    Pozdr

  • 2. Data: 2009-07-18 15:45:03
    Temat: Re: Cos jak LG KU990i
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    hikimokorisan pisze:
    > witam,
    >
    > Pobawilem sie LG KU990i i... no fajna zabaweczka, ale brakuje mu paru
    > rzeczy...
    klawiatury GPSu..

    > Wiec zapytam - coś jak ten LG ale, zeby mial:
    > - wifi
    po co?
    > - standardowe usb
    > - dłuzej trzymajaca baterie
    > - cieńszy
    > - nie cięższy, albo cięższy niewiele
    > - malopsujny ;)
    >
    > Najfajniej nokia ;)
    >
    > Polecicie coś?
    ciężko Ci będzie coś polecić, bo tak naprawde niewiemy czego oczekujesz.
    COś jak wspomniany LG czyli ma mieć aparat 5mpix i dotyk? NApisz prosto
    z mostu co Ci sie spodobało, a co nie. Dlamnie, to urządzenie to
    wykastrowany telefon doklejony do namiastki aparatu fotograficznego.
    ToMasz
    PS
    Skocz na gsmarena.com i tam poszukaj aparatu z porządanymi funkcjami.

  • 3. Data: 2009-07-18 16:00:43
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > Dlamnie, to urządzenie to wykastrowany telefon

    A z jakich funkcji *telefonicznych* został on "wykastrowany"?

    JoteR

  • 4. Data: 2009-07-18 16:27:24
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    JoteR pisze:

    > A z jakich funkcji *telefonicznych* został on "wykastrowany"?
    >
    > JoteR
    z klawiatury. Wiem ze to dla mało dzwoniących śmieszny brak, ale jak
    dużo dzwonisz, a szczególnie w jasnych słonecznych miejscach -
    klawiatura na ekranie to koszmar. Co wiecej, to już funkcja chyba
    każdego telefonu, szybkei wybieranie( speed dial?) O ile jest
    WM/symbian, to mozna coś jeszcze zakombinowac pod klawisze hardwarowe, a
    tu... nici, zeby nie uzyć niecenzuralnego słowa.

    ToMasz

  • 5. Data: 2009-07-18 17:47:22
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    ToMasz wrote:

> [...]
    > z mostu co Ci sie spodobało, a co nie. Dlamnie, to urządzenie to
    > wykastrowany telefon doklejony do namiastki aparatu fotograficznego.

    Dla mnie to taka zabawka raczej, ale mila nawet. Tylko potrzebuej tego
    co to ma plus to co napisalem. Do dzwonienia i uzytku codziennego i tak
    mam e51 teraz :)

  • 6. Data: 2009-07-18 18:46:38
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    hikimokorisan pisze:
> [...]
    >
    > Pobawilem sie LG KU990i i... no fajna zabaweczka, ale brakuje mu paru
    > rzeczy... Wiec zapytam - coś jak ten LG ale, zeby mial:

    Niema zadnej normalnej Nokii dotykowej
    Dotyki z ludzka cena z wifi to "niszowy sprzet"

  • 7. Data: 2009-07-18 18:47:28
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

    > z klawiatury. Wiem ze to dla mało dzwoniących śmieszny brak, ale jak
    > dużo dzwonisz, a szczególnie w jasnych słonecznych miejscach -
    > klawiatura na ekranie to koszmar.

    Wystarczy miec Androida czy iphona z prawdziwymi ekranami.

  • 8. Data: 2009-07-18 22:47:52
    Od: igoR szczurka <T...@g...com>

    Dnia Sat, 18 Jul 2009 18:27:24 +0200, ToMasz napisał(a):

    > z klawiatury. Wiem ze to dla mało dzwoniących śmieszny brak, ale jak
    > dużo dzwonisz, a szczególnie w jasnych słonecznych miejscach -
    > klawiatura na ekranie to koszmar.

    Dzwonię bardzo dużo. Od kilu modeli używam wyłącznie telefonów z dotykowym
    ekranem i nigdy nie odczułem dyskomfortu.
    Wręcz przeciwnie: Przy moich dużych łapskach duży dotykowy ekran jest
    znacznie wygodniejszy niż mikroskopijne klawiszuńcie jakie montowane są w
    wielu dzisiejszych telefonach. Z kolei sprzętowe klawiatury qwerty nie są
    dla mnie nie są ani na milimetr wygodniejsze od ekranowych.

> [...]
    > WM/symbian, to mozna coś jeszcze zakombinowac pod klawisze hardwarowe, a
    > tu... nici, zeby nie uzyć niecenzuralnego słowa.

    Dość łatwo zauważyć, że nie masz pojęcia o czym piszesz: Viewty ma szybkie
    wybieranie i sprawuje się ono bez najmniejszych problemów.

    --
    igor

  • 9. Data: 2009-07-18 22:53:40
    Od: igoR szczurka <T...@g...com>

    Dnia Sat, 18 Jul 2009 20:47:28 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Wystarczy miec Androida czy iphona z prawdziwymi ekranami.

    Dziwne, mam telefon z ekranem lepszym od wymienionych, ale nie wiedziałem
    że jest "nieprawdziwy". Chyba złożę reklamację.

    --
    igor

  • 10. Data: 2009-07-18 22:57:23
    Od: igoR szczurka <T...@g...com>

    Dnia Sat, 18 Jul 2009 19:47:22 +0200, hikimokorisan napisał(a):

    > Dla mnie to taka zabawka raczej, ale mila nawet. Tylko potrzebuej tego
    > co to ma plus to co napisalem. Do dzwonienia i uzytku codziennego i tak
    > mam e51 teraz :)

    W takim razie może LG Arena, albo Viewty Smart?
    To też bardzo "miłe zabawki".

    Przez rok używałem m.in. Viewty i muszę także powiedzieć, że to bardzo
    dobre jakościowo zabawki. :)
    --
    igor