  • 11. Data: 2010-06-24 11:18:46
    Temat: Re: dziwny pendrive
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 24-06-2010 o 07:54 ApanasBudriszko napisał na pl.comp.pecet:

    > co to jest 1GiB ? jeden gibon ?

    Ile można. Przecież było niedawno na grupie!
    http://en.wikipedia.org/wiki/Mebibyte

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 12. Data: 2010-06-24 11:28:06
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2010-06-24 08:04, Tomek pisze:
    > Gibibajt. 1042 MiB.

    1024

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 13. Data: 2010-06-24 22:31:50
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik Michał Gut napisał:
    > nie ruszy tego flasha bo w systemie zglasza sie jako hub usb z podpietym
    > cdromem i flashdyskiem
    > sa to osobne uklady, zawartosci firmware raczej nie ruszy (nie znam
    > narzedzi do tego) - tylko producent powinien miec i wgrywac w momencie
    > produkcji np. reklamowke czy sterowniki (jak uzywaliscie modemow np
    > mf636 3g to jesli dobrze pamietam on sie zglasza jako wirtualny cdrom a
    > jednoczesnie udostepnia gniazdo microsd - czyli tam sie zglaszaja na
    > hubie usb modem, wirtualny cdrom i czytnik kart.
    >
    > natomiast znalazlem narzedzie do uwalenia calego tego napędu
> [...]

    Hmm, warto by to potestować, choćby, żeby zrobić "Windziarzom"
    niespodziankę: mała partycja z NIEUSUWALNYM wiruskiem :)

    Taki pendrive Winda-killer :) :)

    W.P.

  • 14. Data: 2010-06-25 07:13:36
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Hmm, warto by to potestować, choćby, żeby zrobić "Windziarzom"
    > niespodziankę: mała partycja z NIEUSUWALNYM wiruskiem :)
    >
    > Taki pendrive Winda-killer :) :)

    taki wirus zostalby zablokowany przez av jesli jest w definicjach lub
    zaleznie od uzytkownika przez ochrone heurystyczna:)
    ten numer nie przejdzie (tzn przejdzie - na niezabezpieczonych stacjach).

  • 15. Data: 2010-06-25 10:57:44
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    > taki wirus zostalby zablokowany przez av jesli jest w definicjach lub
    > zaleznie od uzytkownika przez ochrone heurystyczna:)
    > ten numer nie przejdzie (tzn przejdzie - na niezabezpieczonych stacjach).

    Czy w Winzgrzycie w autorun.inf na nośniku wymiennym można podać bat'a?
    Może wystarczy
    attrib -H -r C:\ntldr <- zdjąć hidden i read-only, (i system)
    del C:\ntldr

    ?
    I już byłaby "zabawa" :)

    W.P.

  • 16. Data: 2010-06-25 11:15:43
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > attrib -H -r C:\ntldr <- zdjąć hidden i read-only, (i system)
    > del C:\ntldr
    >
    > ?
    > I już byłaby "zabawa" :)

    w zasadzie mozna - mialem juz przypadki ze dzieciaki sobie robily porzadki i
    wywalaly wszystkie nieznane 'niepotrzebne pliki'
    a ze kto umie juz to odkrywa systemowe i ukryte to konsekwencje sa znane

  • 17. Data: 2010-07-03 18:47:27
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 24 Jun 2010 09:37:30 +0200
    doszła do mnie wiadomość <hvv1vq$j04$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    od Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> :

    >Cieakwe, ale ... któryś/któreś konkretnie polecasz? :) Raczej nie
    >chciałbym testować każdego po kolei...

    Link do ChipGenius 3:
    http://dl.mydigit.net/down.php?a_k=Cnxdfh1HTjVTd1EeZ
    Ck3GD1eaEMUNhl2AwMMMQkuA1Y6L2wBNBAoAw9uLTAHCi89AC4CC
    3czIh5rAHpd
    Jeśli ten program nie rozpozna kontrolera, to pozostaje wiwisekcja lub
    poszukiwania czegoś lepszego w Google.