  • 1. Data: 2010-06-23 11:39:49
    Temat: Karta graficzna 400-500zł
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Witam.

    Mam do wydania na ~400-500zł na kartę graficzną. Co najsensowniejszego
    mógłbym za te pieniądze kupić? Oczywiście do grania :).

    Czy przy takim budżecie jest sens wymieniać GF 9600GT ? Czy jestem w
    stanie kupić coś wyraźnie szybszego?

    --
    Yakhub

  • 2. Data: 2010-06-23 11:47:38
    Temat: Re: Karta graficzna 400-500zł
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mógłbym za te pieniądze kupić? Oczywiście do grania :).
    >
    > Czy przy takim budżecie jest sens wymieniać GF 9600GT ? Czy jestem w

    Jak możesz dorzucić jeszcze ze dwie trzy dychy to HD5750

  • 3. Data: 2010-06-23 11:59:54
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

> [...]
    > mógłbym za te pieniądze kupić? Oczywiście do grania :).
    >
    > Czy przy takim budżecie jest sens wymieniać GF 9600GT ? Czy jestem w

    Taki np. Gigabyte HD5670 za 420zł będzie o jakieś 20-50% szybszy w grach.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl