  • 1. Data: 2010-06-23 11:12:27
    Temat: Darmowa alternatywa dla Office 2010 - co polecacie?
    Od: "vadimek" <T...@w...pl>

    Chcialbym na kompie zainstalowac bezplatny program, ktory ma funkcje MS
    Office 2007/10.
    Jest niby google docs - ale ponoc tylko online.
    Jest takze openoffice.org ale nie wiem jak wyglada kwestia kompatybilnosci
    dokumentow miedzy openoffice a office itp. Jest nawet wersja portable
    openoffica, ktorej nie trzeba intalowac ale czy to jest godne uwagi?

  • 2. Data: 2010-06-23 12:00:17
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "vadimek" <T...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dokumentow miedzy openoffice a office itp. Jest nawet wersja portable
    > openoffica, ktorej nie trzeba intalowac ale czy to jest godne uwagi?

    Polecam znalezienie odpowiedniej grupy. Tu tylko o sprzęcie się dyskutuje :)

  • 3. Data: 2010-06-23 12:08:41
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W dniu 2010-06-23 13:12, vadimek pisze:
> [...]
    > dokumentow miedzy openoffice a office itp. Jest nawet wersja portable
    > openoffica, ktorej nie trzeba intalowac ale czy to jest godne uwagi?

    To wina zasilacza - NTG.

    Musiałbys zacząć od zastanowienia się, CZEGO tak naprawdę potrzebujesz,
    bo najzwyczajniej w świecie NIE MA obecnie programu, który miałby
    wszystkie możliwości MSO. Sęk w tym, że normalny użytkownik nie zdaje
    sobie nawet sprawy z istnienia 90% jego funkcji, z pozostałych 10% o
    których wie, że istnieją potrafi użyć 5%, a w codziennej pracy i tak
    wykorzystuje tylko 1% i formatuje tekst spacjami, a to równie dobrze
    mógłby robić w Wordpadzie.

    Ten pakiet ma tak gigantyczne możliwości, że te 1.5kzł to nie jest dużo,
    tylko że mało komu te możliwości są naprawdę potrzebne.

    --
    Yakhub

  • 4. Data: 2010-06-23 12:17:16
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Wed, 23 Jun 2010 13:12:27 +0200, vadimek napisał(a):

    > Chcialbym na kompie zainstalowac bezplatny program, ktory ma funkcje MS
    > Office 2007/10

    Microsoft Office 2010 Starter Edition
    Dostępny w wersji PL od 27 lipca z nowym sprzetem *za daemo* (produkt NIE
    bedzie sprzedawany, ani rozpowrzechniany detalicznie - tylko z nowym
    sprzetem)
    Word, Excel, z lekko przycietymi funkcjami - ale skoro rozpatrujesz google
    docs, to i tak nie potrzebujesz pelnej zaawansowanej funkcjonalnosci

    --
    Mark

  • 5. Data: 2010-06-23 15:19:54
    Od: z <z...@g...pl>

    Yakhub pisze:

    > Musiałbys zacząć od zastanowienia się, CZEGO tak naprawdę potrzebujesz,

    Jak już NTG :-)
    Ja potrzebuję otworzyć plik worda i zapisać go do pdfa najlepiej w
    cmyku. :-) Nic więcej.
    Niestety wierność otwierania plików w oo jest delikatnie mówiąc żadna.
    Trafiają się tabelki wykresy i masa różnego ścierwa.

  • 6. Data: 2010-06-23 16:28:40
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "z" napisał:

    > Jak już NTG :-)

    to warto by przenieść się na właściwą grupę. FUT warning.

> [...]
    > Niestety wierność otwierania plików w oo jest delikatnie mówiąc
    > żadna. Trafiają się tabelki wykresy i masa różnego ścierwa.

    Do tego wystarczą współczesne Microsoftowe przeglądarki dokumentów (Word
    Viewer, Excel Viewer) i jakiś PDF Creator. Nic więcej.

    Cross & FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    JoteR

  • 7. Data: 2010-06-23 17:31:13
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    vadimek wrote:
> [...]
    > kompatybilnosci dokumentow miedzy openoffice a office itp. Jest nawet
    > wersja portable openoffica, ktorej nie trzeba intalowac ale czy to

    Lotus symphony. Calkiem mily i darmowy.
    http://symphony.lotus.com/software/lotus/symphony/ho
    me.nsf/home

    pzdr

  • 8. Data: 2010-06-24 05:43:26
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 23 Jun 2010 17:19:54 +0200, z napisał(a):

> [...]
    > Niestety wierność otwierania plików w oo jest delikatnie mówiąc żadna.
    > Trafiają się tabelki wykresy i masa różnego ścierwa.

    MS Word Viewer + jakiś "sterownik drukarki" PDF

  • 9. Data: 2010-06-24 05:57:48
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    vadimek napisał(a):

    > Chcialbym na kompie zainstalowac bezplatny program, ktory ma funkcje MS
    > Office 2007/10.

    Może Chieftec? ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 10. Data: 2010-06-25 09:36:13
    Od: z <z...@g...pl>

    jureq pisze:

    > MS Word Viewer + jakiś "sterownik drukarki" PDF

    Dzięki. Najciemniej pod latarnią. :-)