  • 1. Data: 2010-06-23 15:41:26
    Temat: skróty
    Od: "Pa pa5merf" <c...@w...pl>

    jaki skrót reprezentuje linka do www w outluku?
    to znaczy który skrót muszę zmodyfikować w typach plików w opcjach folderów,
    żeby po kliknięciu w meilu na linka odpalała mi się ta co chcę
    przeglądarka?:O)

    po prostu odpala mi sie wtedy nie ta co tszeba pszeglądarka:O)

  • 2. Data: 2010-06-23 16:40:57
    Temat: Re: skróty
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-23 17:41, Pa pa5merf pisze:
> [...]
    > przeglądarka?:O)
    >
    > po prostu odpala mi sie wtedy nie ta co tszeba pszeglądarka:O)

    sprawdź zasilacz

  • 3. Data: 2010-06-24 06:25:38
    Od: Robson <r...@...pl>

    > po prostu odpala mi sie wtedy nie ta co tszeba pszeglądarka:O)

    Wciśnij reset i odpal słownik ortograficzny.

  • 4. Data: 2010-06-24 13:07:58
    Od: "Pa pa5merf" <c...@w...pl>

    Órzytkownik "ApanasBudriszko" napisał:

    > sprawdź zasilacz