  • 1. Data: 2010-06-24 06:30:14
    Temat: Transfer plikow - miedzy pc
    Od: "Sebin" <T...@w...pl>

    Mam 2 komputery i chce przeniesc pliki miedzy jednym a drugim.
    Oba pc maja wyjscie sieciowe. Da sie jakos przez kabel sieciowy?
    Jak to zrobic?

  • 2. Data: 2010-06-24 06:38:15
    Temat: Re: Transfer plikow - miedzy pc
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W dniu 2010-06-24 08:30, Sebin pisze:
    > Mam 2 komputery i chce przeniesc pliki miedzy jednym a drugim.
    > Oba pc maja wyjscie sieciowe. Da sie jakos przez kabel sieciowy?
    > Jak to zrobic?

    Trzeba je połączyć w sieć. Chałupniczo wystarczy kupić (albo zrobić)
    kabelek sieciowy, skrosowany. Koszt to ok. 2zł+1zł/metr. Wpiąć z jednej
    strony do jednego PC, z drugiej do drugiego. Skonfigurować sieć.
    Przesyłać pliki.

    Mniej chałupniczo - kupić switch/ruter (zależy czy mamy tam dostęp do
    innej sieci). Podłączyć oba komputery do urządzenia. Skonfigurować sieć.

    --
    Yakhub

  • 3. Data: 2010-06-24 07:15:55
    Od: marcink <m...@g...pl>

    W dniu 2010-06-24 08:30, Sebin pisze:
    > Mam 2 komputery i chce przeniesc pliki miedzy jednym a drugim.
    > Oba pc maja wyjscie sieciowe. Da sie jakos przez kabel sieciowy?
    > Jak to zrobic?

    Jak masz jeden z win7 a drugi inny to już widzę jak przenosisz ;).
    Powodzenia

  • 4. Data: 2010-06-24 07:24:33
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-06-24 09:15, marcink pisze:

    > Jak masz jeden z win7 a drugi inny to już widzę jak przenosisz ;).
    > Powodzenia

    FTP, SAMBA, RDP, VNC
    na poczatek powinno starczyc

  • 5. Data: 2010-06-24 07:47:14
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    Użytkownik "marcink" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak masz jeden z win7 a drugi inny to już widzę jak przenosisz ;).
    > Powodzenia

    A dlaczego nie? Ja tak mam i nie mam z tym najmniejszych problemów. Chyba,
    że się tkwi w czasach Windowsa 98.

  • 6. Data: 2010-06-24 07:56:23
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    > Jak masz jeden z win7 a drugi inny to już widzę jak przenosisz ;).
    > Powodzenia

    SOA#1

    --
    Yakhub

  • 7. Data: 2010-06-24 08:42:45
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

    marcink napisał(a) w <hvv0nf$11q$1@inews.gazeta.pl> :

    > Jak masz jeden z win7 a drugi inny to już widzę jak przenosisz ;).
    > Powodzenia
    Pieprzenie kotka. Co tu ma system do rzeczy.
    Potrzebny jest kabel krosowany i ustawienie na obu maszynach IP z tego
    samego zakresu - np. 192.168.1.1 i 2. Oczywiście muszą być zasoby
    udostępnione na jednej z maszyn.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 8. Data: 2010-06-24 08:45:18
    Od: Xan <i...@a...pl>

    W dniu 24.06.2010 09:15, marcink pisze:

    > Jak masz jeden z win7 a drugi inny to już widzę jak przenosisz ;).
    > Powodzenia

    na jednym stawiasz server FTP (np: filezilla) z drugiego lączysz sie
    poprzez IP (jak jest firewall to odblokowac port 21/20) i gotowe.

    co do polaczenia, ktos pisal, najprosciej poprzez switch-a

  • 9. Data: 2010-06-24 09:55:11
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 24 Cze, 08:38, Yakhub <y...@g...pl> wrote:
> [...]
    > kabelek sieciowy, skrosowany. Koszt to ok. 2zł+1zł/metr. Wpiąć z jednej
    > strony do jednego PC, z drugiej do drugiego. Skonfigurować sieć.

    Sporo nowych kart ma "ficzer" automatycznego wykrywania skrosowanego
    kabla i potrafi sie przelaczyc bez grzebania w opcjach - wiec nawet
    prosty kabel wystarczy.

    --
    Regards
    Matt

  • 10. Data: 2010-06-24 11:42:41
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Skonfigurować sieć.

    Po co? Gdy windows nie znajdzie serwera dhcp nada sobie adres
    169.254.xxx.xxx.
    Uwazasz, ze jesli ktos pyta co zrobic z kartami sieciowymi to jest mu
    pomocne haslo :skonfigurowac siec"?