eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programming[dyn] typologia skoków[dyn] typologia skoków
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "fir" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: [dyn] typologia skoków
    Date: Wed, 10 Nov 2010 09:40:56 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 32
    Sender: n...@n...onet.pl
    Message-ID: <0...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1289378456 19357 213.180.130.18 (10 Nov 2010 08:40:56 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Nov 2010 08:40:56 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 83.24.186.65, 10.174.28.54
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:187279
    [ ukryj nagłówki ]

    [na pl.comp.lang.programing i gamedev.pl]

    ostatnio krytykowalem na grupie pl.lang.programming czy pl.comp.lang.c
    demo devil may cry 4 bo mimo grafy na 1000% postac skrecala przy bieganiu
    zupelnie dennie, tak samo np trzymanie sie półek skalnych czy scieżek
    w wielu grach jest glupie - z tego mozna by powiedziec ze input i/lub aspekty
    dynamiczne kuleją we wspolczesnych grach (ktorych zbyt szeroko nie znam
    a do niedawna nie znalem prawie wcale z braku dobrej karty) ostatnio
    jednak obejrzalem kilka wiecej gierek (np spodobaly mi sie quadro racing
    i transformers ) i moge powiedziec ze jednak te gry sa zarabiste i
    technika w niech jest zarabista i jednak to chyba bardziej kuleje input
    niz dynamika

    dynamika (ruchu, tutaj w zastosowaniu do dynamiki ruchu postaci czy
    obiektow w grze 3D) mnie jednakowoz bardzo interesuje i chcialbym wyrobic
    sobie jakaś wiedzę i teorie na ten temat: np mysle ze mozna by probowac
    zbudowac sobie typologię skoków i o tych poszczegolnych skokach pogadac
    a skoki (choćby same zeskoki) mogą być rożne miekkie twarde, z
    wyciszeniem na koncu (tak jak w hardsucker proxy o ile pamietam gdzie
    postac zatrzymala sie metr od ziemi przy skoku z wiezowca) z kilkoma stopami
    posrednimi (taki rwany) z obrotem itp (np znany wiekszosci hulk skacze
    calkiem porzadnie)

    zachecam do powiedzenia jak najwiecej na ten temat, czy to od strony
    matematycznej (moze jakies wzorki na ruchy z przyspieszeniami w 3d)
    czy to od strony filmowej (wszystkie domeny: marvel/karate/fantasy/sf itd)

    fir


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: