-
Data: 2010-11-10 08:40:56
Temat: [dyn] typologia skoków
Od: "fir" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ][na pl.comp.lang.programing i gamedev.pl]
ostatnio krytykowalem na grupie pl.lang.programming czy pl.comp.lang.c
demo devil may cry 4 bo mimo grafy na 1000% postac skrecala przy bieganiu
zupelnie dennie, tak samo np trzymanie sie półek skalnych czy scieżek
w wielu grach jest glupie - z tego mozna by powiedziec ze input i/lub aspekty
dynamiczne kuleją we wspolczesnych grach (ktorych zbyt szeroko nie znam
a do niedawna nie znalem prawie wcale z braku dobrej karty) ostatnio
jednak obejrzalem kilka wiecej gierek (np spodobaly mi sie quadro racing
i transformers ) i moge powiedziec ze jednak te gry sa zarabiste i
technika w niech jest zarabista i jednak to chyba bardziej kuleje input
niz dynamika
dynamika (ruchu, tutaj w zastosowaniu do dynamiki ruchu postaci czy
obiektow w grze 3D) mnie jednakowoz bardzo interesuje i chcialbym wyrobic
sobie jakaś wiedzę i teorie na ten temat: np mysle ze mozna by probowac
zbudowac sobie typologię skoków i o tych poszczegolnych skokach pogadac
a skoki (choćby same zeskoki) mogą być rożne miekkie twarde, z
wyciszeniem na koncu (tak jak w hardsucker proxy o ile pamietam gdzie
postac zatrzymala sie metr od ziemi przy skoku z wiezowca) z kilkoma stopami
posrednimi (taki rwany) z obrotem itp (np znany wiekszosci hulk skacze
calkiem porzadnie)
zachecam do powiedzenia jak najwiecej na ten temat, czy to od strony
matematycznej (moze jakies wzorki na ruchy z przyspieszeniami w 3d)
czy to od strony filmowej (wszystkie domeny: marvel/karate/fantasy/sf itd)
fir
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 17.11.10 08:00 p...@p...onet.pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- TCL - problem z escape ostatniego \ w nawiasach {}
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- testy-wyd-sort - Podsumowanie
- Tworzenie Programów Nieuprzywilejowanych Opartych Na Wtyczkach
- Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- Bibl. Qt jest sztucznie ograniczona - jest nieprzydatna do celów komercyjnych
- Co sciaga kretynow
- AEiC 2024 - Ada-Europe conference - Deadlines Approaching
- Jakie są dobre zasady programowania programów opartych na wtyczkach?
- sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
- Re: W czym sie teraz pisze programy??
- Re: (PDF) Surgical Pathology of Non-neoplastic Gastrointestinal Diseases by Lizhi Zhang
- CfC 28th Ada-Europe Int. Conf. Reliable Software Technologies
- Młodzi programiści i tajna policja
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=