  • Data: 2013-01-07 11:42:18
    Temat: dylemat monitorowy (3D)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Ave!

    Zaczynam powoli dojrzewać nad zakupieniem nowego/drugiego monitora.

    Opcja 3D mnie kusi i póki co w oko wpadły mi dwa monitory z dwoma
    różnymi metodami uzyskiwania 3D.

    Pierwszy to Asus VG278H z "migawkami" w okularach (zgodny z posiadaną
    kartą opartą na NVidia GT640).

    Drugi to LG DM2752D-PZ z polaryzacyjnymi okularami (który ponoć moja
    karta powinna też obsłużyć w trybie 3D).

    Wadą drugiego jest utrata połowy rozdzielczości pionowej.

    Wadą pierwszego... no cóż, póki co efekty 3D oglądałem tylko na
    telewizorach i te z migawkami były dla mnie zdecydowanie męczące. Ponoć
    przy odświeżaniu 120Hz (czyli po 60Hz na oko) nie powinno być to
    widoczne, ale mam wątpliwości.

    Za to telewizory z polaryzacyjną metodą dawały mi całkiem przyjemny obraz.

    Gram niedużo, ale jednak czasem odpalam np. Hitmana albo EVE Online.
    Poza tym normalna praca biurowo-programowa, gdzie wiele okienek na dużym
    pulpicie się przydaje, no i oczywiście filmy.

    Aktualnie posiadam EIZO S1910 i jestem z niego BARDZO zadowolony, mimo
    że ponoć ma sporo niższy czas reakcji niż wolniejszy z dwóch powyższych
    monitorów. Ładne kolory, matowy ekran...

    Budżet - no właśnie ten ASUS nieco ponad, a ten LG nieco poniżej ;) ale
    póki co bardziej się rozglądam niż zamierzam kupić "już, teraz,
    natychmiast".

    Sugestie? Rady?
    Adresy? Kontakty? ;)