  • Data: 2013-01-10 19:46:26
    Temat: Re: dylemat monitorowy (3D)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 7 Jan 2013, Q wrote:

    > Plazma z aktywnymi okularami meczyla mi wzrok jak cholera
    > a pasywne byly super i nawet nie zauwazylem,
    > ze rozdzielczosc spadla o polowe (filmy/gry).

    "paskowych" nie miałem przyjemności używać, a gdzieś widziałem
    iż zwyczajnie widać separację, znaczy przerwy między pikselami.
    W sumie biorąc pod uwagę że rozdzielczość monitora jest w okolicach
    dwy czy trzech razy niższa niż maksymalna rozdzielczość oka,
    nie licząc już iż po rozdzieleniu wychodzi jeszcze dwa razy
    mniej, nie byłoby to nic dziwnego.
    Czy jakiś użyszkodnik "monitorowego" (z odległości jak przy pracy
    przy pececie, a nie z przeciwległego końca pokoju, kiedy to owa
    rozdzielczość kątowa jest poza możliwościami człowieka) może
    coś na ten temat zapodać, potwierdzić lub zaprzeczyć?

    pzdr, Gotfryd