    From: teddie <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: drukarka do wydruku zdjec - obecni faworyci
    Date: Sat, 07 Aug 2010 12:32:27 +0200

    Czy moglibyscie polecic jakas dobra drukarke atramentowa w cenie ok.
    1000 pln do drukowania zdjec w dwoch typowych formatach 10x15 oraz A4.
    Chodzi mi o taki model, ktory po pierwsze jest nadal dostepny na rynku
    (wielu ludzi twierdzi, ze dobre modele to te, co juz byly a teraz jest
    juz tylko gorzej - mniejsze kartridze, przekombinowany interfejs etc.
    z mojego punktu widzenia istotne jest to, ze nowa drukarka to z reguly
    stery pod windows 7). Jedyne dwa istotne kryteria to jakosc zdjec
    i dostepnosc systemu zasilajacego. Czy bedzie to Canon, Epson
    czy HP jest mi raczej obojetne, podobnie jak to czy drukuje szybko
    czy wolno, glosno albo cicho :) Probowalem porownywac parametry
    ale czytam rzeczy, ktorych po prostu nie rozumiem ... drozsze Epsony
    maja rozdzielczość druku w kolorze 5760x1440 dpi, gdy tymczasem tansze
    Canony juz 9600x2400 dpi ... czy to oznacza, ze zdjecia w wiekszym dpi
    beda w oczywisty sposob lepsze ? czemu sa zatem tansze ? druga sprawa
    to ilosc kaset z atramentem ? czy naprawde warto sie rzucac na modele
    z duza iloscia kartridzy (np.wyodrebnionym szarym) ? przeciez im
    wiecej kartridzy to koszt eksploatacji rosnie ? zalozenie jest takie,
    ze skoro drukuje zdjecia z malpek (panasonic tz-10 i samsung wb650)
    wiec zdjecia nigdy nie beda takie jak z lustrzanki i do drukowania nie
    potrzeba drukarki za pare tysiecy zlotych ... :)