  • Data: 2010-08-13 12:46:59
    Temat: Re: drukarka do wydruku zdjec - obecni faworyci
    Od: "steel" <d...@K...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odpowiedz sobie najpierw na jedno zajebiscie wazne pytanie ;) - czy
    > bedziesz uzywal zamiennikow czy oryginaly?

    Zapomniales dodac:
    Czy jesli zamiennikow to czy dobrej jakosci (drozszych),srednich czy
    najtanszych....?
    Przyklad zamiennika drozszego Lyson Fotonic :)
    Czy zamierzasz oprofilowac zestaw z papierem i tuszem?

    Co do drukarek mam porownanie pomiedzy Canonem Ip4700 (kumpla) i Epsonem P50
    (moja) - w zaden sposob nie widze (wiec roznica moze byc pomijalnie mala)
    roznicy w rozdzielczosci tego samego zdjecia :) Moglbym nawet zaryzykowac
    stwierdzenie ze wydruk z Epsona jest otrzejszy ale minimalnie i moze to byc
    zludzenie :)

    Hp tez ma kilkuatramentowe wklady... ale kolory nawet z oryginalow
    (drukowanych na C5180) na papierze HP do zdjec sa kiepskawe... od biedy moga
    byc... ale szalu nie ma.

    Steel