  • 71. Data: 2016-12-10 00:47:24
    Temat: Re: domaga się zaostrzenia przepisów drogowych.
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
    >
    > To moze nie jest dobry przyklad ... ale policz ile przejsc bez swiatel
    > zobaczysz
    > https://www.youtube.com/watch?v=16dslPUGTTY

    na tej alei to by u nas wymyślili "społecznicy" jeszcze 50 przejść.
    tyle, zę tam możesz przechodzć gdzie chcesz. Więc nikt nie poluje na
    pieszych przechodzących "krzywo" po przejściu. i nie robi co chwila
    przejść bo i po co. Jak chcę przejśc to przechodzę

    > Mozna tez od drugiej strony
    > https://www.youtube.com/watch?v=LQbVxoho9wU

    deptaki rzeczywiście sa adekwatne.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 72. Data: 2016-12-10 20:05:13
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 08.12.2016 o 14:18, J.F. pisze:
    > A moze o roszujace samochody, bo pasy skrecaja za zakretem.

    Zapewne też o ten rozjazd chodzi.
    I jeszcze - po drogach poruszają się również motocykle, a ich kierownicy
    nie zawsze potrafią brać zakręty ślizgając się po jezdni kolanem. W
    samochodzie jest jednak dużo łatwiej.

    > Po godzinie jazdy 140 widzenie jest inne :-)

    Zgadza się.

    Nie ma takich.

    Jak trzeba być narąbanym, żeby taką bzdurę sobie wymyślić i jeszcze ją
    tutaj przedstawiać?

    > Bo o ile pamietam to bylo tez drugie tlumaczenie

    To nie jest żadne drugie tłumaczenie.

    > - zakaz dotyczy
    > wszystkich rowerow, a tabliczka tylko jednosladowych.

    Dokładnie tak.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 73. Data: 2016-12-10 20:30:45
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 08.12.2016 o 20:25, wowa pisze:

    > Musisz być wulgarny?

    Tak to już jest, że po pewnej dawce kretyńskich wypowiedzi, człowiekowi
    puszczają nerwy.

    > Parę dni nazad. Ciemno, leje, korek w stronę przeciwną wlecze się kilka
    > km/h i wali swiatełkami po oczach :) Nie przekonasz mnie że w tych
    > warunkach zobaczysz z daleka że coś sie pląta pomiędzy autami.

    Nic nie musi być widoczne. Po prostu: nie wolno wyprzedzać na
    skrzyżowaniach (o ile nie są kierowane) i przejściach dla pieszych oraz
    bezpośrednio przed nimi.

    > Nawet
    > Twojej prostej zasady nie zastosujesz bo wszystko co chwila rusza/staje.

    I skoro wszystko co chwilę rusz/staje to należy wyprzedzać na
    skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych? Nie wierzę, że ktoś myślący
    może tak napisać. Naprawdę niektórzy powinni mieć całkowity i
    bezwzględny zakaz kierowania jakimikolwiek urządzeniami służącymi do
    przemieszczania się.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 74. Data: 2016-12-10 20:46:32
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 08.12.2016 o 00:48, J.F. pisze:
    > Ciekawe, jak to sobie w miastach wyobrazaja

    No właśnie, teraz bardzo często z prawej wyprzedzam fiutów przyspawanych
    do lewego pasa.
    Nie wyobrażam sobie, że nagle wszyscy zaczęliby jeździć najbliżej prawej
    krawędzi jezdni.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 75. Data: 2016-12-10 20:51:54
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Akarm"

    > Musisz być wulgarny?

    Tak to już jest, że po pewnej dawce kretyńskich wypowiedzi, człowiekowi
    puszczają nerwy.
    ---
    Za często tak zachowujesz się

  • 76. Data: 2016-12-10 21:42:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.12.2016 o 20:05, Akarm pisze:

    > Zapewne też o ten rozjazd chodzi.
    > I jeszcze - po drogach poruszają się również motocykle, a ich kierownicy
    > nie zawsze potrafią brać zakręty ślizgając się po jezdni kolanem. W
    > samochodzie jest jednak dużo łatwiej.

    Taa. Bo akurat motocykliści znani są z tego, że patrzą uwaznie na
    ograniczenia prędkości. Ale tak się składa, że i motocyklem bez problemu
    łykniesz go znaaaaacznie szybciej niż ta 60;)

    Shrek

  • 77. Data: 2016-12-10 21:50:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak trzeba być narąbanym, żeby taką bzdurę sobie wymyślić i jeszcze ją
    > tutaj przedstawiać?

    Nie trzeba być narąbanym. Takie jest sens istnienia tego komba i sam to
    potwierdziłeś.

    1- Można jechać tym chodnikiem rowerem (jednośladowym),
    2- Można jechać rowerem jezdnią jak masz ochotę.

    To, że nie można rowerem wielośladowym po chodniku to po prostu tak
    wyszło. Przecież chyba nie myślisz, że ktoś by to stawiał, żeby
    przypadkiem rikszą ktoś na chodnik nie wjechał, prawda?

    Więc wyluzuj. Nie trzeba być napranym, po prostu to jest "obejście
    systemu". Moim zdaniem absurdalne i i tak nieskuteczne, bo ci co wiedzą
    o co chodzi pojadą i tak jezdnią, a niedzielni nie wiedzą, więc tylko
    się w internetach pośmieją.

    Shrek

  • 78. Data: 2016-12-10 22:45:41
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 10.12.2016 o 21:50, Shrek pisze:
    > Nie trzeba być narąbanym. Takie jest sens istnienia tego komba i sam to
    > potwierdziłeś.

    Nie potwierdziłem. Na pewno! Nie mogłem.
    Z tej prostej przyczyny, że nie istnieje nigdzie taki zestaw, o jakim
    pisałeś:
    > "A inny faworyt - droga dla rowerow i zakaz wjazdu rowerem ?"
    Z całą pewnością twierdzę, że nie ma nigdzie:
    a) drogi dla rowerów z zakazem jazdy dla rowerów
    b) znaku "droga dla rowerów" ze znakiem "zakaz jazdy dla rowerów".

    W razie wątpliwości, przeczytaj jeszcze raz to, co napisałeś i co
    przytoczyłem.

    > 1- Można jechać tym chodnikiem rowerem (jednośladowym),
    > 2- Można jechać rowerem jezdnią jak masz ochotę.

    Niestety, ustawa nie dopuszcza możliwości jazdy jezdnią rowerem obok
    drogi dla rowerów w innym przypadku, niż nieprzejezdność DDR.

    > po prostu to jest "obejście
    > systemu".

    Nie ma żadnego obejścia systemu, gdyż nie ma takiego zestawu znaków.
    Za co dam sobie rękę uciąć.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 79. Data: 2016-12-10 23:21:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.12.2016 o 22:45, Akarm pisze:

> [...]
    > b) znaku "droga dla rowerów" ze znakiem "zakaz jazdy dla rowerów".
    >
    > W razie wątpliwości, przeczytaj jeszcze raz to, co napisałeś i co

    Przeczytaj na co odpowiadałeś. Źle pociąłeś. Ja też pisałem, że nie ma
    takiego zestawu a jest zakaz ruchu rowerów + nie dotyczy rowerów. I
    stawia się to dokładnie w tym celu co napisałem (a ty błędnie przyjąłeś
    za tłumaczeni drogi dla rowerów i zakaz wjazdu rowerów)..

> [...]
    > drogi dla rowerów w innym przypadku, niż nieprzejezdność DDR.

    > Nie ma żadnego obejścia systemu, gdyż nie ma takiego zestawu znaków.

    Jeszcze raz polecam przeczytać powyżej;)

    Shrek

  • 80. Data: 2016-12-11 01:32:58
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 10.12.2016 o 23:21, Shrek pisze:
    > Przeczytaj na co odpowiadałeś. Źle pociąłeś.

    Masz rację. Mea culpa.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl