  • Data: 2012-07-14 08:47:42
    Temat: dod gs600 ponownie
    Od: WildS <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Doszedł w końcu moj rejestrator dod gs600.

    Ogólnie działa tylko mam z nim jeden problem.
    Napisali, że obsługuje karty do 64 GB. Kupiłem SanDiska 64GB i po
    wielu bojach sformatowałem ją na innym komputerze pod ubuntu jako fat32
    (bo windows tylko jakiegoś exFATa uznawał i NTFS a rejestrator tego nie
    umiał).

    Rejestrator łyknął tak sformatowaną kartę i sobie nagrywa ale gdy nagra
    32 GB filmów to wywala SD Error i nie nagrywa dalej. Trzeba ręcznie
    kasować w USB mode i miejsce robic.

    Co robić, jak żyć? ;)

    W USB mode jak próbuję na kartę z laptopa coś nagrac to wywala mi Error:
    0x80070057: The parameter is incorrect. Po przełożeniu karty do laptopa
    da się tam dorzucić więcej danych.

    --
    WildS