  • 1. Data: 2012-07-14 08:47:42
    Temat: dod gs600 ponownie
    Od: WildS <f...@n...pl>

    Doszedł w końcu moj rejestrator dod gs600.

    Ogólnie działa tylko mam z nim jeden problem.
    Napisali, że obsługuje karty do 64 GB. Kupiłem SanDiska 64GB i po
    wielu bojach sformatowałem ją na innym komputerze pod ubuntu jako fat32
    (bo windows tylko jakiegoś exFATa uznawał i NTFS a rejestrator tego nie
    umiał).

    Rejestrator łyknął tak sformatowaną kartę i sobie nagrywa ale gdy nagra
    32 GB filmów to wywala SD Error i nie nagrywa dalej. Trzeba ręcznie
    kasować w USB mode i miejsce robic.

    Co robić, jak żyć? ;)

    W USB mode jak próbuję na kartę z laptopa coś nagrac to wywala mi Error:
    0x80070057: The parameter is incorrect. Po przełożeniu karty do laptopa
    da się tam dorzucić więcej danych.

    --
    WildS

  • 2. Data: 2012-07-14 08:49:40
    Temat: Re: dod gs600 ponownie
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-07-14 08:47, WildS pisze:

    > W USB mode jak próbuję na kartę z laptopa coś nagrac to wywala mi Error:
    > 0x80070057: The parameter is incorrect. Po przełożeniu karty do laptopa
    > da się tam dorzucić więcej danych.

    I wszystkie te dane da się później odtworzyć?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 3. Data: 2012-07-14 09:26:36
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2012-07-14, Grejon <g...@g...com> wrote:
    > I wszystkie te dane da się później odtworzyć?

    W sensie - na laptopie jedynie daje się więcej dokopiować.
    W opisie gs600 stoi, ze supportuje karty do 64GB ale nie wiem - czy
    przez support rozumieja, ze umie nagrac tylko do 32, czy trzeba jakos
    specjalnie sformatowac, zeby umiał sobie poradzić?

    --
    WildS

  • 4. Data: 2012-07-14 09:34:26
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-07-14 09:26, WildS pisze:

> [...]
    > przez support rozumieja, ze umie nagrac tylko do 32, czy trzeba jakos
    > specjalnie sformatowac, zeby umiał sobie poradzić?

    Chodzi mi o to czy nie kupiłeś jakiejś podróby, która te 64 GB ma tylko
    na papierze.

  • 5. Data: 2012-07-14 10:17:37
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "WildS" <f...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Doszedł w końcu moj rejestrator dod gs600.
    >
    > Ogólnie działa tylko mam z nim jeden problem.

    Sprawdź kartę tym programem:
    http://fightflashfraud.wordpress.com/2008/11/24/h2te
    stw-gold-standard-in-detecting-fake-capacity-flash/
    http://www.softpedia.com/get/System/System-Miscellan
    eous/H2testw.shtml

    A do formatowania polecam usb_format:
    https://www.sdcard.org/downloads/formatter_3/

    --
    Yogi(n)

  • 6. Data: 2012-07-14 10:56:55
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2012-07-14, Grejon <g...@g...com> wrote:

    > Chodzi mi o to czy nie kupiłeś jakiejś podróby, która te 64 GB ma tylko
    > na papierze.

    Nie, normalnie na laptopie 64 zapełniam i odtwarzam.

    --
    WildS

  • 7. Data: 2012-07-14 11:05:46
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2012-07-14, Yogi(n) <y...@w...pl> wrote:
    > Sprawdź kartę tym programem:
    > http://fightflashfraud.wordpress.com/2008/11/24/h2te
    stw-gold-standard-in-detecting-fake-capacity-flash/
> [...]

    ten program robi mi exFATa znowu :/

    --
    WildS

  • 8. Data: 2012-07-14 11:37:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Jul 2012 11:05:46 +0200 (CEST), WildS napisał(a):
    stw-gold-standard-in-detecting-fake-capacity-flash/
    eous/H2testw.shtml

    > ten program robi mi exFATa znowu :/

    Jeszcze jedna mozliwosc to wywolac funkcje formatowania z kamery.
    Ewentulalnie po wyzerowaniu boot record, a w kolej probie po wyzerowaniu
    MBR, o ile jest.

    J.

  • 9. Data: 2012-07-14 11:51:48
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2012-07-14, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Jeszcze jedna mozliwosc to wywolac funkcje formatowania z kamery.
    > Ewentulalnie po wyzerowaniu boot record, a w kolej probie po wyzerowaniu

    Spróbowałem tego to mi rejestrator sformatował na FAT32 ale na 32GB...
    Pewnie sie okaze, ze supportuje 64GB tak jak 120 kąt widzenia ;)

    No ale ciagle mam nadzieje, ze jakos konkretnie sformatowaną kartę
    łyknie. Przelatuję ją na wszelki wypadek tym testerem ale skoro
    wrzucilem na nia > 32GB danych na laptopie to raczej nie podróba.

    A zalezy mi szczegolnie na 64GB w rejestratorze, zeby w full HD moc
    dniowke miec zawsze nagraną z mozliwoscia odczytania rejestracji. Na
    720p jakosc jest za słaba a 1080p na 32GB karcie wystarcza na 8 godzin
    tylko.

    --
    WildS

  • 10. Data: 2012-07-14 13:29:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 14 Jul 2012 11:51:48 +0200 (CEST), WildS

    > 1080p na 32GB karcie wystarcza na 8 godzin tylko.

    Tylko? Po co Ci więcej?

    Odnośnie pytania -- nie zamontujesz tam 64GB, bo to nie jest standard SDHC,
    który ta kamera obsługuje. 64GB to są dopiero w standardzie SDxC -- może
    nowsze modele DODa to obsługują, ale raczej wątpię aby adaptowali to w pod
    sam koniec produkcji GS600.

    Choć może, spróbuj tam zrobić dwie partycje i zobacz jak to kamera odczyta.
    Może po prostu zmieni partycję.

    --
    Pozdor Myjk