  • Data: 2012-07-14 19:05:33
    Temat: Re: dod gs600 ponownie
    Od: WildS <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-14, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > http://en.wikipedia.org/wiki/SDHC
    > Tu masz cala historie ... ale bez rozwiazania.
    >
    > SDHC sa teoretycznie do 32GB, 64 to juz SDXC, a ten wymaga exFAT.
    >
    > No i teraz pytanie - kamera obsluguje exFAT, czy trzeba sie rozejrzec jak
    > tu teraz sformatowac karte 64G na zwykly FAT32 ...
    >
    > Use Linux Luke, MS fucks you :-)

    Ależ ja sformatowałem karte jako fat32 pod starym lapkiem pod ubuntu.
    Ładnie 59GB z groszem w windows pokazuje, w trybie USB w gs600 też
    pokazuje sie na komputerze jako 59GB natomiast po nagraniu 32GB
    rejestrator wywala SD Error i przerywa nagrywanie.

    Druga sprawa, teraz testuje go z 32GB SDHC i po dojsciu do konca karty
    nie kasuje najstarszych plikow tylko tez sie zatrzymuje (ale juz bez
    błędu) i tyle. Jakoś to jeszcze trzeba specjalnie wymusić czy mam co 8h
    klepac przycisk "format" na urządzeniu. A co jeśli chciałbym zasejfować
    plik przyciskiem save a potem jechac dalej i nagrywac kolejne godziny?

    Strasznie toporne to urządzonko, mam nadzieje, ze jakością i mozliwoscia
    rozpoznania rejestracji to wynagrodzi.

    --
    WildS