  • 11. Data: 2011-10-09 14:18:29
    Temat: Re: do tej pory źle myłem auto
    Od: "babinicz" <b...@o...pl>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:op.v21r8wgppq3u2r@tech...

    > Też to mi przyszło do głowy, jak w jednym filmie :)

    Na pewno o to chodziło jak niżej

    http://www.youtube.com/watch?v=aJm6z5sEyj4

    babinicz

  • 12. Data: 2011-10-09 14:37:07
    Temat: Re: do tej pory ?le my?em auto
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-09 14:18, babinicz pisze:
    (ciach)
    > http://www.youtube.com/watch?v=aJm6z5sEyj4
    >

    > babinicz

    Auta po czymś takim się tankuje po korek paliwem do diesla
    i podpala.

  • 13. Data: 2011-10-09 16:15:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 09 Oct 2011 14:37:07 +0200, megrims napisał(a):

    > Auta po czymś takim się tankuje po korek paliwem do diesla
    > i podpala.

    Wodą będzie taniej. Efekt podpalenia taki sam.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 14. Data: 2011-10-09 17:17:08
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-10-08 12:44, Awers pisze:
    > Teraz poznałem wreszcie jak to się robi
    > dobrze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=LUgvSdsGy80

    tzw "mokry karcher" :D

  • 15. Data: 2011-10-09 22:10:48
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-09 16:15, Waldek Godel pisze:

    > Wodą będzie taniej. Efekt podpalenia taki sam.

    Wodą krwi z tapicerki samochodowej nie zmyjesz bez śladu.
    Nie ma szans. Po spaleniu szansa jest, że DNA nie znajdą.
    A olej napędowy ma wyższą wartość opałową niż benzyna.

  • 16. Data: 2011-10-09 22:14:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 09 Oct 2011 22:10:48 +0200, megrims napisał(a):

    > Wodą krwi z tapicerki samochodowej nie zmyjesz bez śladu.
    > Nie ma szans. Po spaleniu szansa jest, że DNA nie znajdą.
    > A olej napędowy ma wyższą wartość opałową niż benzyna.

    Świetnie.
    Widzę, że fakt, że się nie pali, to już jest mały pikuś dla ciebie.

  • 17. Data: 2011-10-10 18:25:03
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-10-09 22:14, Waldek Godel pisze:

    > Świetnie.
    > Widzę, że fakt, że się nie pali, to już jest mały pikuś dla ciebie.

    pali się, pali ;)
    Po prostu pary są mniej palne (i ich mniej), stąd taki głupi mit pokutuje ;)

  • 18. Data: 2011-10-10 18:37:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 10 Oct 2011 18:25:03 +0200, scobowski napisał(a):

    > pali się, pali ;)
    > Po prostu pary są mniej palne (i ich mniej), stąd taki głupi mit pokutuje ;)

    Mój syn też tak twierdził, rozlałem mu trochę ON, dałem zapalniczkę (i to
    porządną, żarową) i kazałem to podpalić. Po chwili wrócił z krzywą miną...

    ON jest w zasadzie niepalny. Jak sam napisałeś - opary owszem (bo inaczej
    nie dałoby się na tym jeździć), tylko, że on dodatkowo mało lotny jest
    (stąd konieczność silnego rozpylania w silniku).
    Stąd ON można spokojnie gasić pożar, wystarczy trochę większa ilość.
    Większa od pożaru, bo wiadro na pożar domu spowoduje oczywiście odparowanie
    i podsycenie.

  • 19. Data: 2011-10-10 18:41:34
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/10/2011 17:37, Waldek Godel wrote:

> [...]
    > Stąd ON można spokojnie gasić pożar, wystarczy trochę większa ilość.
    > Większa od pożaru, bo wiadro na pożar domu spowoduje oczywiście odparowanie

    I mokrej trawy jeszcze zapomniałeś dodać.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 20. Data: 2011-10-10 19:01:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Świetnie.
    > Widzę, że fakt, że się nie pali, to już jest mały pikuś dla ciebie.

    Pali się pali - trudniej go podpalić, ale jak już osiągnie odpowiednią
    temperaturę to dostarczy więcej energii niż ta sama objętość benzyny.

    Natomiast w temperaturze pokojowej istotnie w szklance z ON można zgasić
    zapałkę i nic się nie stanie.