    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
    Date: Thu, 21 Jun 2012 21:34:02 +0200

    *scobowski* w wiadomości news:jrtn12$akm$1@mx1.internetia.pl napisał(a):
    > Zielony coraz mocniej przypomina, że jest już pełnoleni(a?) i czas
    > pomyśleć o wymianie pojazdu na świeższy.
    > Początkowo oglądałem z wypiekami na twarzy platformę C1 (foka, mazda3,
    > V50), ale patrząc na silniki i ceny - zniechęcałem się coraz bardziej:
    > 1,6HDI jest genialną jednostką,ale sprawdziłby się w c-C2/fieście, a nie w
    > takim pojeździe.
    > Szukałem więc dalej: klasa średnie (niższa, może być) - mam już minivana,
    > mój pojazd ma starczyć do latania "po mieście", acz robić to w miarę
    > dynamicznie.
> [...]

    Skoro masz rozrzut taki, że myślałeś o kompakcie z dieslem 1.6 i
    jednocześnie chcesz poniżej 7s do 100kmph to może wróć do Audi i przemyśl S4
    2.7 biturbo, albo S6 4.2? Bo inaczej zostaje Ci baaardzo ostro dłubane ~2.0
    td lub mniej dłubane ~3.0 td... IMHO już lepiej większą benzynę brać.

    Pozdr

    PS. W203 270CDI ma około 9s do setki