eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydlaczego nie w203/T203 270CDI?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 14

  • 11. Data: 2012-06-21 21:37:51
    Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-21 21:31, scobowski pisze:
    > W dniu 2012-06-21 21:14, Lewis pisze:
    >
    >> Rzadki - owszem, kosztowny - na pewno nieco kosztowniejszy niż pasztet
    >> czy golf ale też nie jakoś specjalnie drogi.
    >>
    >> Wszelkie części są dostępne bez najmniejszego problemu. Ich ceny też są
    >> jak najbardziej do przełknięcia. Najdroższe elementy to listwa DI -
    >> jakieś 1100zł i turbo.
    >
    > ... no i vectra.. ;-)
    >

    Mówisz że 9-5 to vectra?
    Vectra to 9-3 SS.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 12. Data: 2012-06-22 01:33:07
    Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
    Od: scobowski <s...@m...pl>

    W dniu 2012-06-21 21:34, Przembo pisze:

    > Skoro masz rozrzut taki, że myślałeś o kompakcie z dieslem 1.6 i

    toż pisałem, że genialny motór, ale znacząco za słaby :)

    > jednocześnie chcesz poniżej 7s do 100kmph to może wróć do Audi i
    > przemyśl S4 2.7 biturbo, albo S6 4.2? Bo inaczej zostaje Ci baaardzo
    Trochę już rzygam audi ;) no i w zakładanym przedziale cenowym będzie
    bliższe 10 lat niż 5-ciu (fakt, merol też)

    > ostro dłubane ~2.0 td lub mniej dłubane ~3.0 td... IMHO już lepiej
    > większą benzynę brać.

    Zasugerowałeś się tym 1,6HDI. Nie pisałem, że musi być dizel (choć
    spalanie nie jest bez znaczenia)
    Z drugiej strony - praktycznie nie przywozi się do kraju benzyniaków,
    nie ma za bardzo z czego wybierać.

    >
    > Pozdr
    >
    > PS. W203 270CDI ma około 9s do setki
    a to źle ;> sugerowałem sie relatywnie wysokim momentem (coś ca 350Nm)



  • 13. Data: 2012-06-22 01:35:39
    Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
    Od: scobowski <s...@m...pl>

    W dniu 2012-06-21 21:34, Przembo pisze:

    > Skoro masz rozrzut taki, że myślałeś o kompakcie z dieslem 1.6 i

    toż pisałem, że genialny motór, ale znacząco za słaby :)

    > jednocześnie chcesz poniżej 7s do 100kmph to może wróć do Audi i
    > przemyśl S4 2.7 biturbo, albo S6 4.2? Bo inaczej zostaje Ci baaardzo
    Trochę już rzygam audi ;) no i w zakładanym przedziale cenowym będzie
    bliższe 10 lat niż 5-ciu (fakt, merol też)

    > ostro dłubane ~2.0 td lub mniej dłubane ~3.0 td... IMHO już lepiej
    > większą benzynę brać.

    Zasugerowałeś się tym 1,6HDI. Nie pisałem, że musi być dizel (choć
    spalanie nie jest bez znaczenia)
    Z drugiej strony - praktycznie nie przywozi się do kraju benzyniaków,
    nie ma za bardzo z czego wybierać.

    >
    > Pozdr
    >
    > PS. W203 270CDI ma około 9s do setki
    a to źle ;> sugerowałem sie relatywnie wysokim momentem (coś ca 350Nm)



  • 14. Data: 2012-06-23 10:28:36
    Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *scobowski* w wiadomości news:js0b9d$7vl$1@mx1.internetia.pl napisał(a):
    >> jednocześnie chcesz poniżej 7s do 100kmph to może wróć do Audi i
    >> przemyśl S4 2.7 biturbo, albo S6 4.2? Bo inaczej zostaje Ci baaardzo
    > Trochę już rzygam audi ;) no i w zakładanym przedziale cenowym będzie
    > bliższe 10 lat niż 5-ciu (fakt, merol też)

    Od 5cio letniego Focusa itp wolałbym nawet 15 letnie Audi, a odpowiednia
    wersja Audi będzie czasem sporo droższa ;-)

    >> ostro dłubane ~2.0 td lub mniej dłubane ~3.0 td... IMHO już lepiej
    >> większą benzynę brać.
    > Zasugerowałeś się tym 1,6HDI. Nie pisałem, że musi być dizel (choć
    > spalanie nie jest bez znaczenia)

    A jak się zapatrujesz na LPG, jeśli jesteś na nie to nie czytaj dalej bo
    spalanie w mieście moich propozycji to 14-16 l LPG... z drugiej strony
    kurduple turboklekoty w kompktach też pala 7-8l ON więc na jedno wychodzi.

    > Z drugiej strony - praktycznie nie przywozi się do kraju benzyniaków, nie
    > ma za bardzo z czego wybierać.

    Powyższe jest prawdą jeśli patrzysz na pojemności ~2.0. W przypadku modeli w
    których były większe silniki można już coś znaleźć.
    Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć że silniki BMW są bardzo
    ekonomiczne, przyśpieszenie 525 to około 8s AFAIR, a zadbane E39 lub
    odpowiednik W203 czyli E46 kupisz w swoim budżecie bez problemu, a przy
    okazji okaże się że spala to tyle co jakieś podłe 2.0, jednak w
    przeciwieństwie do niego choć jedzie.
    Druga dość dobra opcja to Mondeo 2.0 lub któreś V6

    >> PS. W203 270CDI ma około 9s do setki
    > a to źle ;> sugerowałem sie relatywnie wysokim momentem (coś ca 350Nm)

    Ja jak kupowałem auto to też zwracałem uwagę na osiągi i jak to się
    skończyło? Autem które przyśpiesza od 100 do 200 niewiele dłużej niż od 0 do
    100, permanentnym bananem na twarzy i spalaniem... no tu mie ma się czym
    chwalić/żalić. Może spraw sobie coś co ma poniżej 10s do setki, to i tak nie
    jest zły wynik, poza tym wydaje mi się że takie 270cdi i tak będzie się
    zbierać ;-)

    Pozdr

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: