  • 11. Data: 2010-09-05 21:14:55
    Temat: Re: diesel za około 10 tys segment B
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-09-05 20:55, Grejon pisze:

    > No ja miałem na myśli to "dorzucę trochę części". :)

    Wczoraj wlasnie przywiozlem maske i blotniki, bo sa oryginalnie
    lakierowane (u mnie ktos sie nie spisal i klar złazi), od wczoraj nie
    mialem jakoś czasu wymienić, do tego koła letnie i jakieś duperele typu
    LHM itp. ;)

    --
    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM

  • 12. Data: 2010-09-05 21:15:13
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-09-05 20:44, to pisze:
    > begin venioo

    > Do pieca?

    Nie, do samochodu :)

  • 13. Data: 2010-09-05 23:15:45
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    mariuszmo pisze:
    > Padliny pyciągnietej z niemiec od hadlarza lub komisu wolałbym uniknąć.
    czyli VW i audi?
    > Kilku takich "biznesmenów" co mieli świetne pojazdy, jak im
    > powiedziałem, że chcę sprawdzić przed zakupem w fabrycznym serwisie to
    > zwczajnie rozłączyli rozmowę.

    Xsara albo peugeoty od w wersjach oznaczonych cyframi z przedziału od
    300 do 499

  • 14. Data: 2010-09-05 23:27:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 05 Sep 2010 23:15:45 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Xsara albo peugeoty od w wersjach oznaczonych cyframi z przedziału od
    > 300 do 499

    to ja poproszę dwie sztuki 308 w tej cenie

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 15. Data: 2010-09-06 00:18:01
    Od: yesosenk <y...@g...com>

    On 5 Wrz, 15:38, "mariuszmo" <t...@s...pl> wrote:
    > Poszukuję czegoś małego tak za około 10 tys koniecznie diesel z niskim
    > spalaniem - podkaracie Rzeszów i okolice ale nie ma problemu z dojazdem
    > powiedzmy do 100 km i wiecej jeśli bedzie coś warte uwagi.
    >
    > Wyposażenienie, kolor, wersja i moc silnika nieistotne ważne aby było nie po
    > wypadku, ekonomiczne i diesel, bo w ekonomie małego wysilonego silnika
    > benzowego już nie wierzę -matiz do 9 l benzyny na 100 km.

    Dużo pozytywów czytałem swego czasu o Punto II 1.9D (nie JTD - choć i
    ten jest chyba warty uwagi). Może warto się tym zainteresować?

    Pozdrawiam
    Staszek Sosenko
    Nissan 100NX 2.0 GTI

  • 16. Data: 2010-09-06 10:11:13
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mariuszmo" <t...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    > Kilku takich "biznesmenów" co mieli świetne pojazdy, jak im powiedziałem,
    > że chcę sprawdzić przed zakupem w fabrycznym serwisie to zwczajnie

    Oj wez na alledrogo zawez wyszukiwanie i masz.

    Takie cos jak Pug 106 1.5D, saxo 1.5D, Polo 1.9SDI.

    A jak mieszkasz w Rzeszowie to poszukaj ewentualnie sobie pojazdu z CNG.

    PZDr
    Adam

  • 17. Data: 2010-09-06 11:42:04
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-05 15:38, mariuszmo pisze:
    > Wyposażenienie, kolor, wersja i moc silnika nieistotne ważne aby było
    > nie po wypadku, ekonomiczne i diesel, bo w ekonomie małego wysilonego
    > silnika benzowego już nie wierzę -matiz do 9 l benzyny na 100 km.

    nie licz na to, że za te pieniądze kupisz auto ekonomiczne. Bo ekonomia
    to także koszty napraw które w starszym dieslu mogą być znaczne. No i
    bezwypadkowy z tym to już może być ekstremalnie ciężko.

    > Myślałem o punto clio czy coś w tym stylu, ma może ktoś lub wie o czymś
    > takim? interesuje mnie przede wszystkim w miarę możliwosci od osoby
    > prywatnej.

    nie ma znaczenia od kogo kupujesz, ważne żeby kupować z głową.

    > Padliny pyciągnietej z niemiec od hadlarza lub komisu wolałym uniknąć.

    a to jest błąd, auta sprowadzone zwykle są w lepszym stanie technicznym
    niż te katowane na polskich drogach od tylu lat.

    > Kilku takich "biznesmenów" co mieli świetne pojazdy, jak im
    > powiedziałem, że chcę sprawdzić przed zakupem w fabrycznym serwisie to
    > zwczajnie rozłączyli rozmowę.

    trafiłeś na handlarzy, mobile.de podzwonić i coś kupisz. Musisz tylko
    pojechać w tygodniu, żeby formalności w urzędzie załatwić.

    --
    krzysiek82

  • 18. Data: 2010-09-06 11:44:31
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-06 00:18, yesosenk pisze:
    > Dużo pozytywów czytałem swego czasu o Punto II 1.9D (nie JTD - choć i
    > ten jest chyba warty uwagi). Może warto się tym zainteresować?

    Jak już to JTD jedynie, zwykłe diesle mają problemy z pękającymi głowicami.

    Poza tym silnik JTD to najlepsza rzecz w takim punto, reszta to jeden
    wielki śmietnik :D

    --
    krzysiek82

  • 19. Data: 2010-09-06 11:47:09
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

> [...]
    > nie po wypadku, ekonomiczne i diesel, bo w ekonomie małego wysilonego
    > silnika benzowego już nie wierzę -matiz do 9 l benzyny na 100 km.

    polo 1.9sdi lub citroen saxo 1.5d polo będzie starsze a citroen
    ekstremalnie mało spala więc w jego kierunku bym się kierował. Jedyna
    wada to tylne zawieszenie, naprawa ok 1000zł jak się całkowicie rozleci.
    Poza tym auto na prawdę fajne i niedocenione przez co tanie w zakupie.

    --
    krzysiek82

  • 20. Data: 2010-09-06 16:22:01
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-09-05 23:27, Waldek Godel pisze:

    > to ja poproszę dwie sztuki 308 w tej cenie

    307 się nie kupi, a Ty byś jeszcze nowsze chciał. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl