  • 1. Data: 2010-09-05 11:00:16
    Temat: Parking
    Od: JOLMAR <d...@g...com>

    Polecam parking Jolmar 42-625 Celiny ul.Polna 8 Niskie
    ceny ,oświetlony monitorowany,dozorowany.Zapraszam!!!

  • 2. Data: 2010-09-05 11:16:05
    Temat: Re: Parking
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin JOLMAR

    > Polecam parking Jolmar 42-625 Celiny ul.Polna 8 Niskie ceny ,oświetlony
    > monitorowany,dozorowany.Zapraszam!!!

    Hm... po raz pierwszy widzę parking piszący na newsy i w dodatku
    polecający sam siebie. Super!!!

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-09-05 11:23:46
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    f...@f...googlegroups.com
    *JOLMAR* napisał(-a):

    > Polecam parking Jolmar 42-625 Celiny ul.Polna 8 Niskie
    > ceny ,oświetlony monitorowany,dozorowany.Zapraszam!!!

    Odpowiadacie za uszkodzenia i kradzieże na i z parkingu? Macie OC?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2010-09-05 11:38:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 5 Sep 2010 11:23:46 +0200, Big Jack napisał(a):

    > Odpowiadacie za uszkodzenia i kradzieże na i z parkingu? Macie OC?

    mają już pokaźne grono wyszkolonych klientów którzy omijają ich szerokim
    łukiem, dlatego tak rozpaczliwie potrzebują nowych frajerów, że aż muszą
    spamować

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-09-05 12:01:28
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    JOLMAR pisze:
    > Polecam parking Jolmar 42-625 Celiny ul.Polna 8 Niskie
    > ceny ,oświetlony monitorowany,dozorowany.Zapraszam!!!

    A ja słyszałem że tam spamują, a więc pewnie też kradną lusterka i kołpaki.
    Zdecydowanie więc nie polecam.

  • 6. Data: 2010-09-05 13:49:49
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    JOLMAR wrote:
    > Polecam parking Jolmar 42-625

    Złodziej?

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2010-09-05 18:11:13
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    xelspringer.pl
    *Bydlę* napisał(-a):

    > Złodziej?

    "I pijak, bo każdy pijak to złodziej"

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2010-09-05 18:53:23
    Od: aśo <a...@f...pl>

    JOLMAR zaspamował:

    > Polecam parking Jolmar 42-625 Celiny ul.Polna 8 Niskie
    > ceny ,oświetlony monitorowany,dozorowany.Zapraszam!!!

    Jak jeszcze raz tu zaspamujesz to pan Rafał zabierze Ci kabel od neta!

    :)

  • 9. Data: 2010-09-05 21:26:40
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2010 02:00:16 -0700 (PDT), JOLMAR napisał(a):

    <ciach>
    Co jak co, ale takiego spamu na pms`ie jeszcze nie było :)
    A może ja po prostu nie pamiętam.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 10. Data: 2010-09-05 22:05:19
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2010-09-05 11:00, JOLMAR pisze:
    > Polecam parking Jolmar 42-625 Celiny ul.Polna 8 Niskie
    > ceny ,oświetlony monitorowany,dozorowany.Zapraszam!!!

    Już jadę sobie poparkować.:)

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin