  • 1. Data: 2010-09-05 15:38:52
    Temat: diesel za około 10 tys segment B
    Od: "mariuszmo" <t...@s...pl>

    Poszukuję czegoś małego tak za około 10 tys koniecznie diesel z niskim
    spalaniem - podkaracie Rzeszów i okolice ale nie ma problemu z dojazdem
    powiedzmy do 100 km i wiecej jeśli bedzie coś warte uwagi.

    Wyposażenienie, kolor, wersja i moc silnika nieistotne ważne aby było nie po
    wypadku, ekonomiczne i diesel, bo w ekonomie małego wysilonego silnika
    benzowego już nie wierzę -matiz do 9 l benzyny na 100 km.

    Myślałem o punto clio czy coś w tym stylu, ma może ktoś lub wie o czymś
    takim? interesuje mnie przede wszystkim w miarę możliwosci od osoby
    prywatnej.
    Padliny pyciągnietej z niemiec od hadlarza lub komisu wolałbym uniknąć.
    Kilku takich "biznesmenów" co mieli świetne pojazdy, jak im powiedziałem, że
    chcę sprawdzić przed zakupem w fabrycznym serwisie to zwczajnie rozłączyli
    rozmowę.

  • 2. Data: 2010-09-05 17:22:09
    Temat: Re: diesel za około 10 tys segment B
    Od: zorby <z...@p...onet.pl>

    citroen c3 1,4 hdi

  • 3. Data: 2010-09-05 20:22:35
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Na życzenie :)
    Zobacz w sigu :) Troche daleko jak dla Ciebie, ale odpowiem na wszystkie
    pytania, możemy jechać do dowolnego serwisu jaki sobie wybierzesz :)
    Nawet trochę części dorzucę

    --
    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM

  • 4. Data: 2010-09-05 20:37:59
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-09-05 20:22, venioo pisze:
    > Na życzenie :)
    > Zobacz w sigu :) Troche daleko jak dla Ciebie, ale odpowiem na wszystkie
    > pytania, możemy jechać do dowolnego serwisu jaki sobie wybierzesz :)
    > Nawet trochę części dorzucę

    Chcesz mu sprzedać pół Xantii? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2010-09-05 20:41:32
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    > Chcesz mu sprzedać pół Xantii? :>

    Półtorej :-P

  • 6. Data: 2010-09-05 20:44:27
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin venioo

    > Nawet trochę części dorzucę

    Do pieca?

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2010-09-05 20:48:33
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-09-05 20:41, Grejon pisze:

    > Półtorej :-P

    Cenowo może i tak, ale ja miałem na myśli segment. ;-P

  • 8. Data: 2010-09-05 20:54:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak

    > Cenowo może i tak, ale ja miałem na myśli segment. ;-P

    Urżnąć w połowie, przyspawać troleje i przód będzie dylać. Gorzej z tylną
    częścią. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2010-09-05 20:55:24
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    > Cenowo może i tak, ale ja miałem na myśli segment. ;-P

    No ja miałem na myśli to "dorzucę trochę części". :)

  • 10. Data: 2010-09-05 21:05:39
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-09-05 20:55, Grejon pisze:

    > No ja miałem na myśli to "dorzucę trochę części". :)

    Hmm, to jeszcze mowa o Xantii? Czy już o Granadzie? ;)