  • 31. Data: 2012-02-02 02:06:18
    Temat: Re: czytnik kart
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-02-01 13:10, Waldek Godel pisze:
> [...]

    Nie ma chyba takich telefonow, możesz do komputera przełozyć kartę z
    czytnikiem a potem z karty na karte skopiować. Albo ten plik później
    przez bluetooth do telefonu.

    Sprawdź sobie w opisie. Chyba obsługuje.

    --
    animka

  • 32. Data: 2012-02-02 20:22:48
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 02.02.2012 03:06, Animka pisze:

    > Nie ma chyba takich telefonow,
    jak niema jak jest toshiba g900, htc p3600....

    > możesz do komputera przełozyć kartę z
    > czytnikiem a potem z karty na karte skopiować. Albo ten plik później
    > przez bluetooth do telefonu.
    1giga plików przesłać przez BT? ile to pójdzie? dwa dni? Trwa transfer
    pliku. czy chcesz zapiać? i tak 934 razy?

    > Sprawdź sobie w opisie. Chyba obsługuje.

    Weź Ty dla dobra świata nie pisz jak czegoś niewiesz..

    ToMasz

  • 33. Data: 2012-02-02 20:25:08
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 02 Feb 2012 21:22:48 +0100, ToMasz napisał(a):

    > Weź Ty dla dobra świata nie pisz jak czegoś niewiesz..

    Obawiam się, że ta maskotka nie ma takiej funkcji

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 34. Data: 2012-02-02 22:26:23
    Od: MSZ <m...@g...com>

    W dniu 2012-02-02 21:22, ToMasz pisze:
> [...]

    A nie lepiej adapter do USB OTG? Jest do kilku telefonów, np
    http://allegro.pl/promocja-host-otg-galaxy-note-s-i9
    100-jig-unbrick-i2072850715.html

    Z jednej strony wtyczka MicroUSB do telefonu z drugiej kontrwtyczka do USB
    np czytnika kart.

    Osobiście nie sprawdzałem, ale drogie to nie jest a może ci rozwiąże problem?

    --
    MSZ (de łan & ąly!) * But through eternal night
    * The twinkling of starlight

  • 35. Data: 2012-02-03 00:26:41
    Od: Animka <t...@w...pl>

    > 1giga plików przesłać przez BT? ile to pójdzie? dwa dni? Trwa transfer
    > pliku. czy chcesz zapiać? i tak 934 razy?

    Czy trzeba zebrać aż tyle plików. Można częściej i mniej przesyłać.
    Ja tam na swój bluetooth nie narzekam. Śmiga szybko. Od USB już się
    prawie odzwyczaiłam. Można tak ustawić, żeby się nie pytał czy zapisać.
    Mój na ogół zapisuje tam gdzie powinien.

    --
    animka

  • 36. Data: 2012-02-03 00:42:01
    Od: Animka <t...@w...pl>

    > jak niema jak jest toshiba g900, htc p3600....

    > 1giga plików przesłać przez BT? ile to pójdzie? dwa dni? Trwa transfer
    > pliku. czy chcesz zapiać? i tak 934 razy?

    > Weź Ty dla dobra świata nie pisz jak czegoś niewiesz..

    To zależy od wielkości karty, xd nie widzę, nie wiem jakiej jest wielkości
    To co obsługuje ten czytnik jest opisane:
    http://allegro.pl/czytnik-kart-pamieci-micro-sd-sdhc
    -m2-tanio-i1945832772.html
    Bardzo szybko kopiuje.

    --
    animka

  • 37. Data: 2012-02-03 00:43:01
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-02-02 21:25, Waldek Godel pisze:

    > Obawiam się, że ta maskotka nie ma takiej funkcji

    Ty bardotka ja nie maskotka tylko animka :P

    --
    animka

  • 38. Data: 2012-02-03 00:49:51
    Od: Animka <t...@w...pl>

    > jak niema jak jest toshiba g900, htc p3600....

    > 1giga plików przesłać przez BT? ile to pójdzie? dwa dni? Trwa transfer
    > pliku. czy chcesz zapiać? i tak 934 razy?

    Ja zauważyłam to te karty są malutkie i będą sie nadawały do tego
    czytnika (dongla).
    Mam nawet taką w jednym telefonie.

    --
    animka

  • 39. Data: 2012-02-03 09:04:47
    Od: "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" <a...@n...graf.torun.pl>

    W dniu 2012-02-02 23:26, MSZ pisze:
    /.../
    > Z jednej strony wtyczka MicroUSB do telefonu z drugiej kontrwtyczka do
    > USB np czytnika kart.
    >
    > Osobiście nie sprawdzałem, ale drogie to nie jest a może ci rozwiąże
    > problem?

    Ale to i tam nic nie da jeśli telefon NIE MA funkcji hosta.

    ALex