  • 21. Data: 2012-01-31 22:52:07
    Temat: Re: czytnik kart
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-31 13:09, mz pisze:
    > Karty większej sie nie da dokupić bo aparat widzi max 1GB. A adapter mam zamiar
    > kupić jeśli inne pomysły nie wypalą i wmieniać małe karty SD, które sa o wiele
    > tańsze.
    Ja kupiłam sobie taki malutki czytnik do paru rodzajów kart:
    http://allegro.pl/czytnik-kart-pamieci-micro-sd-sdhc
    -m2-tanio-i1945832772.html

    --
    animka

  • 22. Data: 2012-01-31 23:42:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mz" <a...@w...pl> wrote in message
    > Karty większej sie nie da dokupić bo aparat widzi max 1GB. A adapter mam
    > zamiar kupić jeśli inne pomysły nie wypalą i wmieniać małe karty SD, które
    > sa o wiele tańsze.

    No to chyba czas wymienić aparat na lepszy/nowszy...
    I do niego dokupić wtedy EyeFi i chulać po wifi ze zdjęciami:
    http://photojojo.com/store/awesomeness/eye-fi-wifi-m
    emory/

  • 23. Data: 2012-02-01 06:13:24
    Od: "mz" <a...@w...pl>

> [...]
    >
    > No to chyba czas wymienić aparat na lepszy/nowszy...
    > I do niego dokupić wtedy EyeFi i chulać po wifi ze zdjęciami:

    W życiu aparat (FujiFilm S5600) jest dobry.

  • 24. Data: 2012-02-01 09:13:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    >Ja kupiłam sobie taki malutki czytnik do paru rodzajów kart:
    >http://allegro.pl/czytnik-kart-pamieci-micro-sd-sdh
    c-m2-tanio-i1945832772.html

    Animko, ale pytanie brzmialo - jak go podlaczasz do telefonu ?

    I zeby jeszcze potrafil odczytac karty xD

    J.

  • 25. Data: 2012-02-01 12:10:23
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 1 Feb 2012 10:13:26 +0100, J.F napisał(a):

    hc-m2-tanio-i1945832772.html

    > Animko, ale pytanie brzmialo - jak go podlaczasz do telefonu ?
    >
    > I zeby jeszcze potrafil odczytac karty xD

    Zdecydowanie przeceniasz możliwości maskotki.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie

  • 26. Data: 2012-02-01 13:16:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mz" <a...@w...pl> wrote in message

    emory/

    > W życiu aparat (FujiFilm S5600) jest dobry.

    Być może spełnia Twoje wymagania fotograficzne ale najwyraźniej
    nie spełnia pozostałych obsługując jedynie karty 1G...
    Może Twój problem rozwiązałoby sprzedanie go na Allegro i kupno
    podobnego aparatu z tym że nowszego modelu, który czyta już
    duże karty SD...

  • 27. Data: 2012-02-01 13:24:56
    Od: "mz" <a...@w...pl>

> [...]
    > Może Twój problem rozwiązałoby sprzedanie go na Allegro i kupno
    > podobnego aparatu z tym że nowszego modelu, który czyta już
    To juz wole kupić na Allegro karty xD lub spróbować z tymi adapterami.

  • 28. Data: 2012-02-01 13:27:33
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 31 Jan 2012 13:09:36 +0100, mz napisał(a):

    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    l-2011-gw-fvat-i2089643255.html

    > Karty większej sie nie da dokupić bo aparat widzi max 1GB. A adapter mam zamiar
    > kupić jeśli inne pomysły nie wypalą i wmieniać małe karty SD, które sa o wiele
    > tańsze.

    Adapter pomoże ci jedynie wtedy, jeżeli aparat potrafi obsługiwać w ten
    sposób karty SD.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 29. Data: 2012-02-01 13:39:55
    Od: "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" <a...@n...graf.torun.pl>

    W dniu 2012-02-01 14:16, Pszemol pisze:
    /.../
    > Być może spełnia Twoje wymagania fotograficzne ale najwyraźniej
    > nie spełnia pozostałych obsługując jedynie karty 1G...
    A jakie karty obsługuje 4S?

    ALex

  • 30. Data: 2012-02-02 01:04:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ""ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)""
    <a...@n...graf.torun.pl> wrote in message
    > W dniu 2012-02-01 14:16, Pszemol pisze:
    > /.../
    > A jakie karty obsługuje 4S?

    Czy mówisz o iPhone 4S? Nie mam go, mam starszy model...
    Nie obsługuje on kart, ale jak sam widzisz to nie ja tu
    zwracam się do grupy z takim problemem tylko kolega mz
    próbuje użyć telefonu jako protezy dla ułomnego aparatu foto.