  • 1. Data: 2010-07-16 06:31:27
    Temat: czy sa juz seryjne notebooki z amoled
    Od: teddie <t...@o...pl>

    Mam pytanko czy sa juz moze seryjnie produkowane notebooki z ekranami
    amoled ? Czy wiadomo ile potrwa przechodzeni na ekrany amoled/dyski
    ssd/usb 3.0 etc Czy to jest tak, ze oni musza sprzedac caly ten
    wyprodukowany wczesniej badziew a moze nawet jeszcze przez jakis czas
    uzywac tych linii produkcyjnych czy moze wystarczy, ze pierwszy
    samsung wprowadzi takie produkty i wszyscy beda musieli robic to w
    podobnie nowoczesnych technologiach ?

  • 2. Data: 2010-07-16 08:06:43
    Temat: Re: czy sa juz seryjne notebooki z amoled
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    W dniu 16.07.2010 08:31, teddie pisze:
    > amoled ? Czy wiadomo ile potrwa przechodzeni na ekrany amoled/dyski
    > ssd/usb 3.0 etc Czy to jest tak, ze oni musza sprzedac caly ten

    Myślę, że za trzy lata nie będziesz miał problemu z wyborem
    czegoś właściwego.

    A tak szczerze, to:

    1) nikt tu nie jest wróżką,

    2) ekrany AMOLED i dyski SSD kosztują swoje, pewnie w mode-
    lach powyżej 6 000 zł bez problemu je znajdziesz, ale
    segment do 3 000 zł jeszcze pewnie *długo* będzie wyposa-
    żany w klasyczne ekrany LCD i dyski magnetyczne. Szczegól-
    nie, że ekrany AMOLED wciąż jeszcze są ograniczone do
    małych przekątnych i ekrany rzędu 12"-15" będą po prostu
    *drogie*.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 3. Data: 2010-07-16 09:55:47
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Na wszystkich grupach będziesz pytać się czy tylko Samsung stosuje amoled?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-07-16 14:25:19
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-07-16 08:31, teddie pisze:
    > Czy wiadomo ile potrwa przechodzeni na ekrany amoled/dyski
    > ssd/usb 3.0 etc

    tak wiadomo, 3 do 15 lat w zależności od tego czy technologia lcd będzie
    nadal rozwijana (w przypadku tv widać że świetnie się broni)
    oczywiście nalezy też pamietać o tym że moze pojawic sie nowa inna,
    lepsza technologia i wszystko to pójdzie do lamusa

    nieco dokładniej odpowie ci na to pytanie dowolna wróżka

> [...]
    > uzywac tych linii produkcyjnych czy moze wystarczy, ze pierwszy
    > samsung wprowadzi takie produkty i wszyscy beda musieli robic to w

    tak, bedą cie zwodzić i oszukiwać, wkładac do lapków te bezsensowne
    dyski wyprodukowane 20 lat temu a matryce nie lcd schowają przed tobą