  • 1. Data: 2010-07-15 21:10:25
    Temat: Kingston DataTraveler 2.0 USB Device 8 GB
    Od: "trimowWP" <t...@w...pl>

    Witam
    problem z tym gwizdkiem nie potrafię wgrać nań plików większych
    jak 1 MB, komunikat po częściowym wgraniu większego pliku "sprawdź ścieżkę
    dostępu".
    Zgrać z niego na dysk twardy bez problemu.Gramofon wgrywa po 90 MB
    (jedna płyta) też bez problemu po kilka płyt.
    -System operacyjny Microsoft Windows XP Professional x86
    -Typ procesora QuadCore AMD Phenom II X4 945, 3000 MHz (15 x 200)
    -Pamięć fizyczna 2816 MB (DDR3-1333 DDR3 SDRAM)
    -Płyta główna Gigabyte GA-MA790GPT-UD3H (2 PCI, 3 PCI-E x1, 2 PCI-E x16, 4
    DDR3 DIMM,
    - Modem USB
    -Klawiatura razem z Mychą USB

    Sprawdzone wirusy ; zamiana portów USB; formatowanie; założenie nowej
    partrycji; testowanie na
    świeżym systemie; wgranie nowych sterów AMD Phenom II - no i straciłem już
    pomysły co dalej??????????
    Aby było ciekawej czasami przy kopiowaniu na pendriv`a mp3 wgrywa się
    część pliku ale z zupełnie inną
    muzyką niż jest w tytule pliku a czasami jakiś z tego miks różnych utworów
    da się nawet odsłuchać.
    Podejrzewam procesor że za szybki albo trzyma jakieś śmiecie w L3
    Pozdrowienia
    Zbych

  • 2. Data: 2010-07-15 23:01:09
    Temat: Re: Kingston DataTraveler 2.0 USB Device 8 GB
    Od: MAR <M...@s...org>

    > świeżym systemie; wgranie nowych sterów AMD Phenom II - no i straciłem już
    > pomysły co dalej??????????

    Włóż inny pendrive i sprawdź, czy problemy też występują.

    > Podejrzewam procesor że za szybki albo trzyma jakieś śmiecie w L3

    A dlaczego nie pendrivea?

    --
    Mar.

  • 3. Data: 2010-07-16 21:35:47
    Od: "trimowWP" <t...@w...pl>

    Użytkownik "MAR" <M...@s...org> napisał w wiadomości
    > Włóż inny pendrive i sprawdź, czy problemy też występują.
    > A dlaczego nie pendrivea?

    Uruchomiłem drugi komp z AMD 2200+
    na XP pro i wszystko normalnie kopiuje w te i z powrotem.
    Pozdrowienia
    Zbych

  • 4. Data: 2010-07-20 08:18:00
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    W dniu 15.07.2010 23:10, trimowWP pisze:
    > problem z tym gwizdkiem nie potrafię wgrać nań plików większych
    > jak 1 MB, komunikat po częściowym wgraniu większego pliku "sprawdź

    Testowałeś go z portami wlutowanymi bezpośrednio w płytę
    główną? Takie problemy są często powodowane przez porty
    podłączane kablami do płyty.

    Z procesorem raczej nie ma to nic wspólnego -- chyba, że
    zo-
    stał podkręcony lub "poprawiony" z X3.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 5. Data: 2010-07-20 08:19:24
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

  • 6. Data: 2010-07-20 14:15:52
    Od: "trimowWP" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <R...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:i23m6c$aqq$5@polsl.pl... W dniu 15.07.2010 23:10, trimowWP pisze:
> [...]
    > podłączane kablami do płyty.
    > Z procesorem raczej nie ma to nic wspólnego -- chyba, że
    > został podkręcony lub "poprawiony" z X3.

    Procesor QuadCore AMD Phenom II X4 945, 3000 MHz (15 x 200)CPU AMD
    Phenom(tm) II X4 945 Processor, 3013 MHz
    nie ma co podkręcać zwłaszcza w te upały.
    Kupiłem śledzia z usb i wpięłem w płytę , nic nie dało a nawet gorzej nie
    kopiuje nawet cześci pliku
    odrazu wywala komunikat :
    "Nie można odnaleźć określonego pliku,
    Sprawdź, czy ścieżka i nazwa pliku są okreslone poprawnie"

    Pozdrowienia
    Zbych

  • 7. Data: 2010-07-20 15:29:04
    Od: "ZeN" <z...@n...pl>

    Użytkownik "trimowWP" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odrazu wywala komunikat :
    > "Nie można odnaleźć określonego pliku,
    > Sprawdź, czy ścieżka i nazwa pliku są okreslone poprawnie"

    Podobny problem miałem z pendrajwem 16 GB, sformatowałem go i o dziwo teraz
    działa...

    ZeN

  • 8. Data: 2010-07-20 16:24:17
    Od: "trimowWP" <t...@w...pl>

    Użytkownik "ZeN" <z...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "trimowWP" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Podobny problem miałem z pendrajwem 16 GB, sformatowałem go i o dziwo
    > teraz działa...
    > ZeN

    Ostatnio swój formatuję codziennie
    Zbych

  • 9. Data: 2010-07-21 19:45:22
    Od: "trimowWP" <t...@w...pl>

> [...]
    > podłączane kablami do płyty.
    > Z procesorem raczej nie ma to nic wspólnego -- chyba, że
    > został podkręcony lub "poprawiony" z X3.

    Poszłem trochę dalej kupiłem jeszcze kartę USB na PCI
    i wreszcie ruszył 100Mb w trzy minuty
    Pozdrowienia
    Zbych

  • 10. Data: 2010-07-26 19:29:07
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 21.07.2010 21:45, trimowWP pisze:
    > Poszłem trochę dalej kupiłem jeszcze kartę USB na PCI
    > i wreszcie ruszył 100Mb w trzy minuty

    Albo masz bardzo marny zasilacz, albo uszkodzoną płytę głów-
    ną. Twoje rozwiązanie problemu może i jest skuteczne, ale nie
    ma sensu: całość ma po prostu *działać* bez konieczności ku-
    powania dodatkowych kart USB.

    PS. POSZEDŁEM, a nie "poszłem" jakieś. Proszę nie kaleczyć
    języka.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./