  • Data: 2009-04-09 18:46:58
    Temat: czy mój pendrive padł?
    Od: "tosca" <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    wczoraj wyłączyłem komputer i zapomniałem wcześniej wyjąć pendrive (PQI
    i830) poprzez bezpieczne usuwanie sprzętu, po prostu zamknąłem windowsa
    poprzez start>wyłącz komputer, a pendrive został w gdzieździe usb. Teraz nie
    jest wykrywany przez żaden z moich 3 komputerów, brak jest jakiejkolwiek
    reakcji na włożenie urządzenia do portu usb, sprawdzałem pod win xp i
    knoppixem. Inny pendrive, który posiasam jest wykrywany i działa prawidłowo.
    Czy można jakoś przywrócić do życia ten penndrive?
    Czy przyczyną braku reakcji na niego było wyłączenie komputera bez
    wcześniejszego odmontowanie i wyjęcia go z portu?
    Ze starym pendrivem wielokrotnie mi się to zdarzało i nigdy żadnych
    problemów.