  • 1. Data: 2011-10-31 10:17:27
    Temat: Monitor LG F900P i Schneider 6128.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witajcie.

    Czy te urzadzenia mozna ze soba polaczyc, a jezeli mozna, to prosze o
    informacje w jaki sposob.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-10-31 17:57:02
    Temat: Re: Monitor LG F900P i Schneider 6128.
    Od: Jerzy Dombczak <n...@d...net>

    W dniu 2011-10-31 11:17, Jacek pisze:
    > Witajcie.
    >
    > Czy te urzadzenia mozna ze soba polaczyc, a jezeli mozna, to prosze o
    > informacje w jaki sposob.
    >
    > Pozdrawiam.

    http://www.cpcwiki.eu/index.php/KC_Compact

    Connecting a KC compact to a CPC+ monitor

  • 3. Data: 2011-11-01 04:56:13
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 31 Oct 2011 18:57:02 +0100, Jerzy Dombczak napisał(a):

    > http://www.cpcwiki.eu/index.php/KC_Compact
    >
    > Connecting a KC compact to a CPC+ monitor

    Dzieki za linka.
    Jednak cos mi nie gra.
    Monitor posiada gniazda BNC (comp HD, VD, R, G, B ).
    Komputer ma takie sygnaly:
    http://pinouts.ru/all/AmstradCPC6128Monitor_pinout.s
    html
    Nie wiem do czego podlaczyc komputerowy sygnal luminescencji i czy SYNC w
    jednym i drugim jest tym samym.

  • 4. Data: 2011-11-01 09:57:04
    Od: Jerzy Dombczak <n...@d...net>

    W dniu 2011-11-01 05:56, Jacek pisze:

> [...]
    html
    > Nie wiem do czego podlaczyc komputerowy sygnal luminescencji i czy SYNC w

    Dlatego w prosty sposob tego nie podlaczysz za to do normalnego TV z
    wejsciem Video bez problemu.

  • 5. Data: 2011-11-01 11:30:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 31 Oct 2011 11:17:27 +0100, Jacek napisał(a):
    > Czy te urzadzenia mozna ze soba polaczyc, a jezeli mozna, to prosze o
    > informacje w jaki sposob.

    6128 ma chyba normalne telewizyjne timingi - nowoczesne monitory
    komputerowe moga nie obslugiwac 15.625kHz. Ale do zlacza Euro powinno dac
    sie zrobic prosty interfejs.

    J.

  • 6. Data: 2011-11-01 17:49:48
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > 6128 ma chyba normalne telewizyjne timingi - nowoczesne monitory
    > komputerowe moga nie obslugiwac 15.625kHz. Ale do zlacza Euro powinno dac
    > sie zrobic prosty interfejs.

    Na giełdzie komputerowej już "wieki temu" widziałem małą skrzyneczkę, będącą
    pośrednikiem między komputerem Amiga, a monitorem (S)VGA. Widziałem też
    tunery TV, z wyjściem od razu na monitor komputerowy. I to z wyborem
    rozdzielczości, z jaką ma pracować monitor.
    Zajrzę niebawem na giełdę, sam mam coś małego do kupienia, zerknę, czy to
    jeszcze jest i ile kosztuje, może taniej wyjdzie kupić? No chyba, że
    zainteresowany lubi te klocki i sam sobie przejściówkę zmajstruje :)

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)