  • 11. Data: 2009-03-11 20:44:22
    Temat: Re: cos pow 70mm do cwanona :-)
    Od: gervee <g...@g...com>

    wiadomościnews:gp8781$3kt$1@inews.gazeta.pl...

    > 85mm/1.8 USM - jestem zakochany w tym szkle. ;)

    No fajne ... ale zaskoczyły mnie trochę aberracje chromatyczne.
    Zwłaszcza jak się podbije nasycenie koloru w aparacie :). Zdjęcie na
    wyświetlaczu aparatu przeraziło mnie ;).

    Rafał

  • 12. Data: 2009-03-11 21:39:24
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Użytkownik "gervee" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    On 11 Mar, 16:37, "mirek" <f...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał w
    > wiadomościnews:gp8781$3kt$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > to może canon 70-300 IS USM optycznie ziezły tyle ,że mechanicznie takie
    > plajstikowy.

    Nie no .... robiłem raz tym zdjęcia i nie polecę nikomu. Długi
    (zwłaszcza w połączeniu z cropem) ale to chyba nie ta półka o której
    pisze autor wątku ... optycznie to jednak taki sobie obiektyw.

    może mylisz go z 75-300USM

    proponuje poczytac i porównac

    http://www.photozone.de/canon-eos/200-canon-ef-70-30
    0mm-f4-56-usm-is-test-report--review?start=1

    http://www.photozone.de/canon-eos/199-canon-ef-70-20
    0mm-f28-usm-l-is-test-report--review?start=1
    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com

  • 13. Data: 2009-03-11 22:46:58
    Od: gervee <g...@g...com>

    On 11 Mar, 21:39, "mirek" <f...@w...pl> wrote:

    > może mylisz go z 75-300USM
    > proponuje poczytac i porównac

    Nie mylę go i może trochę przesadziłem w negatywnej ocenie ;) ...
    doceniam w tym obiektywie IS bo po wyłączeniu praktycznie niemożliwe
    robienie zdjęć z ręki (IS zwłaszcza przy cropie i robieniu zdjęć z
    ręki się przydaje)..
    Pozwala na fajne wyłuskanie obiektu z tła i nawet trafia nieźle z
    ostrością.

    Kilka przykładów na http://www.rebacz.com/rafal/70-300/index.html

    Rafał

  • 14. Data: 2009-03-12 12:04:00
    Od: p...@p...onet.pl

    > kiedys pytalem o to szklo, ale podaz tego jest mikroskopijna, a ceny
    > zadane przez niektorych dosc malo realne.
    > --
    > Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    > www.uarebeautiful.com

    Ceny nie sa nierealne tylko odzwierciedlaja klase szkla :) To najlepszy dlugi
    zoom do Canona.
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 15. Data: 2009-03-12 13:19:03
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik <piogu> napisał

    > Ceny nie sa nierealne tylko odzwierciedlaja klase szkla :) To najlepszy
    > dlugi
    > zoom do Canona.

    Tyle, że to szkło-widmo - wydaje mi się, że nigdy go nie widziałem na żywo,
    a na rynku wtórnym podobnie.

    adam

  • 16. Data: 2009-03-12 13:24:20
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    p...@p...onet.pl pisze:

    > Ceny nie sa nierealne tylko odzwierciedlaja klase szkla :) To najlepszy dlugi
    > zoom do Canona.
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    IMO 70-200 f/2.8 jest lepszy, a zdecydowanie nowszy, wolanie za
    kilkunasto letnie szkło 2/3 wartości nowego to lekka przesada :-) Poza
    tym jak wspomniałem, podaz tego szkła na polskim rynku wtórnym, jest
    praktycznie żadna.

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 17. Data: 2009-03-12 13:25:59
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    adam pisze:

    > Tyle, że to szkło-widmo - wydaje mi się, że nigdy go nie widziałem na
    > żywo, a na rynku wtórnym podobnie.

    otoz właśnie to! :-) ja raz widziałem na allegro i nawet miałem je w
    rękach, ale Pan wołał za nie, o ile pamietam,cos kolo 2500zł, IMO przesada.

    pozdrawiam
    --

    Krzysiek M. Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 18. Data: 2009-03-12 13:29:09
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "K.M.C." napisał

    > otoz właśnie to! :-) ja raz widziałem na allegro i nawet miałem je w
    > rękach, ale Pan wołał za nie, o ile pamietam,cos kolo 2500zł, IMO
    > przesada.

    2500 to jeszcze nie tak wysoko, w sumie jedyna alternatywa dla niego to
    70-200/4 - nad takim wyborem jeszcze szło by się zastanawiać.
    Gdyby był ceniony na poziomie f/4 L IS to byłoby zupełnie bez sensu.

    adam

  • 19. Data: 2009-03-12 14:20:25
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    adam pisze:

    > 2500 to jeszcze nie tak wysoko, w sumie jedyna alternatywa dla niego to
    > 70-200/4 - nad takim wyborem jeszcze szło by się zastanawiać.
    > Gdyby był ceniony na poziomie f/4 L IS to byłoby zupełnie bez sensu.

    Generalnie tak, ale bylo to kilka miesiecy temu kiedy 70-200 f/2.8 L
    kupowalo sie nowy za 3200. Sprzedajacy zas zachwalal ze nastepce kasuje
    jakoscia, ja nie zauwazylem roznicy :-)

    pozdr

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 20. Data: 2009-03-12 14:25:25
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "K.M.C." napisał

    > Generalnie tak, ale bylo to kilka miesiecy temu kiedy 70-200 f/2.8 L
    > kupowalo sie nowy za 3200. Sprzedajacy zas zachwalal ze nastepce kasuje
    > jakoscia, ja nie zauwazylem roznicy :-)

    A, fakt, zwyka czwórka wtedy chodziła sporo poniżej 2000, a IS już bywał w
    tych okolicach.
    Przy 2500 dzisiaj można by się zastanawiać...

    adam