  • 1. Data: 2009-03-11 11:28:02
    Temat: cos pow 70mm do cwanona :-)
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Kursy walut ostro poszybowaly, a ja ciagle nosze sie z zamiarem kupna
    czego dluzszego do 40D. Generalnie uzywane bedzie na zewnatrz. Na 70-200
    f/2.8 na razie nie uzbieram, spoznilem sie troszke. Co mozecie polecic
    innego co by ostre bylo i bokeh mialo ladny? Da sie cos po taniosci :-)
    uzywane bedzie sporadyczne, ale czasami w plenerach ten dlugi koniec
    bywa potrzebny. Pozdrawiam

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 2. Data: 2009-03-11 11:37:11
    Temat: Re: cos pow 70mm do cwanona :-)
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "K.M.C." napisał
> [...]
    > innego co by ostre bylo i bokeh mialo ladny? Da sie cos po taniosci :-)
    > uzywane bedzie sporadyczne, ale czasami w plenerach ten dlugi koniec bywa

    70-200/4 ?

    adam

  • 3. Data: 2009-03-11 11:47:00
    Od: Marcin Fal <m...@g...com>

    On 11 Mar, 12:28, "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> wrote:
> [...]
    > innego co by ostre bylo i bokeh mialo ladny? Da sie cos po taniosci :-)
    > uzywane bedzie sporadyczne, ale czasami w plenerach ten dlugi koniec

    A czego wymagasz? Światła 2.8, szybkiego AF?

    Tamron 70-200 2.8 SP, albo Sigma 70-200 2.8 EX HSM będzie fajna.

    Jeśli nie przeszkadza Ci światło 4.0 to nie ma się co przejmować,
    tylko kupić Canona 70-200 4.0 z lub bez IS.

  • 4. Data: 2009-03-11 12:37:15
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Marcin Fal pisze:

    > A czego wymagasz? Światła 2.8, szybkiego AF?

    wicie, pewnie, ze najlepiej miec wszystko lacznie z IS'em, ale nie przy
    tym budzecie :-) Wiec zakladam, ze AF ponad jasnosc :-)

    > Tamron 70-200 2.8 SP, albo Sigma 70-200 2.8 EX HSM będzie fajna.
    >
    > Jeśli nie przeszkadza Ci światło 4.0 to nie ma się co przejmować,
    > tylko kupić Canona 70-200 4.0 z lub bez IS.

    wlasnie nad tym sie zastanawiam pomału. Chyba jednak to bedzie lepsze
    niz jakies sigmy i inne. No i stale swiatlo.
    pozdrawiam

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 5. Data: 2009-03-11 12:42:44
    Od: j...@a...at

    On 11 Mrz., 13:37, "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> wrote:

> [...]
    >
    > wlasnie nad tym sie zastanawiam pomału. Chyba jednak to bedzie lepsze
    > niz jakies sigmy i inne. No i stale swiatlo.

    przejrzyj dokladniej pomiary , ale wykazuja one ze 70-200 na przyslnie
    4,0
    rysuje lepiej niz 70-200 /2,8 tez na przyslonie 4,0
    to jednak powazny argument na korzysc tego ciemniejszego obiektywu -
    podchodzac do zagadnienia od strony jakosci obrazu , a na dlugim koncu
    nieraz trzeba otworzyc obiektyw , zeby skrocic czas.

  • 6. Data: 2009-03-11 13:31:08
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > innego co by ostre bylo i bokeh mialo ladny? Da sie cos po taniosci :-)
    > uzywane bedzie sporadyczne, ale czasami w plenerach ten dlugi koniec

    EF 80-200 2.8
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2009-03-11 13:32:24
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    p...@p...onet.pl pisze:

    > EF 80-200 2.8

    kiedys pytalem o to szklo, ale podaz tego jest mikroskopijna, a ceny
    zadane przez niektorych dosc malo realne.
    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 8. Data: 2009-03-11 16:37:24
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Użytkownik "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > innego co by ostre bylo i bokeh mialo ladny? Da sie cos po taniosci :-)
    > uzywane bedzie sporadyczne, ale czasami w plenerach ten dlugi koniec bywa

    to może canon 70-300 IS USM optycznie ziezły tyle ,że mechanicznie takie
    plajstikowy.

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com

  • 9. Data: 2009-03-11 20:06:58
    Od: gervee <g...@g...com>

    On 11 Mar, 16:37, "mirek" <f...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał w
    wiadomościnews:gp8781$3kt$1@inews.gazeta.pl...

    > to może canon 70-300 IS USM optycznie ziezły tyle ,że mechanicznie takie
    > plajstikowy.

    Nie no .... robiłem raz tym zdjęcia i nie polecę nikomu. Długi
    (zwłaszcza w połączeniu z cropem) ale to chyba nie ta półka o której
    pisze autor wątku ... optycznie to jednak taki sobie obiektyw.

    Rafał

  • 10. Data: 2009-03-11 20:33:53
    Od: "Jakub Zarembski" <k...@z...com>

> [...]
    > f/2.8 na razie nie uzbieram, spoznilem sie troszke. Co mozecie polecic
    > innego co by ostre bylo i bokeh mialo ladny?

    85mm/1.8 USM - jestem zakochany w tym szkle. ;)

    Jakub Zarembski
    http://studiofoto.net.pl