  • 1. Data: 2010-03-06 11:40:32
    Temat: co z Canon 60d
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    co z Canon 60d ??
    czekac czy juz uzbrajac sie na sezon w cos innego?
    ponoc ma miec GPS?

    sezon powoli sie zaczyna, ale co tu wziasc nowego do lapy
    7d? alc sporo many

  • 2. Data: 2010-03-06 11:51:32
    Temat: Re: co z Canon 60d
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > co z Canon 60d ??
    > czekac czy juz uzbrajac sie na sezon w cos innego?
    > ponoc ma miec GPS?
    >
    > sezon powoli sie zaczyna, ale co tu wziasc nowego do lapy
    > 7d? alc sporo many

    7D kosztuje aktualnie około 4900. 60D na początku będzie zapewne kosztował
    1000 zł mniej i będzie miał coś czego nie ma 7D (i vice versa).

    --
    Lol

  • 3. Data: 2010-03-06 11:54:14
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Lol" <l...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 7D kosztuje aktualnie około 4900. 60D na początku będzie zapewne kosztował
    > 1000 zł mniej i będzie miał coś czego nie ma 7D (i vice versa).

    no dobra ale kiedy bedzie za miesciac, dwa ?
    czy po sezonie, wtedy po ptakach

  • 4. Data: 2010-03-06 12:06:33
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > no dobra ale kiedy bedzie za miesciac, dwa ?
    > czy po sezonie, wtedy po ptakach

    Będzie, jak już nieco spadnie dynamika sprzedaży i cena 550D.

    --
    Lol

  • 5. Data: 2010-03-06 14:54:55
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Lol pisze:
    >>> 7D kosztuje aktualnie około 4900. 60D na początku będzie zapewne
    >>> kosztował
    >
    > Będzie, jak już nieco spadnie dynamika sprzedaży i cena 550D.

    Słyszałem, że 60D ma mieć wymienne moduły oprogramowania AI do analizy
    kompozycji zdjęcia.
    Nastawiasz aparat na motyw i kadrujesz a w wizjerze świeci ci lampka,
    jak na czerwono, to kompozycja do bani, jak na zielono, to kompozycja dobra.

  • 6. Data: 2010-03-06 17:09:32
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > co z Canon 60d ??
    > czekac czy juz uzbrajac sie na sezon w cos innego?
    > ponoc ma miec GPS?

    Podobno ma mieć też klimatyzację i czujniki cofania ;-).
    Żeby nie spaść w przepaść przy kadrowaniu stałkami ;-). Ale
    na razie to tylko testy...
    Gdyby ktoś nie wiedział (a są tu tacy niestety) to żartuję
    oczywiście ;-))))
    Pozdrawiam
    RJ

  • 7. Data: 2010-03-06 18:23:01
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-03-06 15:54:55 +0100, J-L-F <j...@o...pl> said:

    > Słyszałem, że 60D ma mieć wymienne moduły oprogramowania AI do analizy
    > kompozycji zdjęcia.

    O matko.

    > Nastawiasz aparat na motyw i kadrujesz a w wizjerze świeci ci lampka,
    > jak na czerwono, to kompozycja do bani, jak na zielono, to kompozycja
    > dobra.

    O matko^2
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-03-06 19:22:45
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

> [...]
    > czekac czy juz uzbrajac sie na sezon w cos innego?
    > ponoc ma miec GPS?
    >
    > sezon powoli sie zaczyna, ale co tu wziasc nowego do lapy

    Kiedy wreszcie 80D?!

  • 9. Data: 2010-03-06 19:33:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    awygo pisze:
    > Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Kiedy wreszcie 80D?!

    Co zrobi Canon, jak im się skończą oznaczenia? ;)

    Z 3-cyfrowymi już się zmusili do reakcji - i mamy 550 zamiast 600 ;)

    Teraz czas na 55 :-P

  • 10. Data: 2010-03-06 20:12:36
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Co zrobi Canon, jak im się skończą oznaczenia? ;)
    >
    > Z 3-cyfrowymi już się zmusili do reakcji - i mamy 550 zamiast 600 ;)

    Przecież od początku cyfrowe "3-cyfrówki" wychodziły z inkrementacją 50.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust