  • 11. Data: 2010-03-06 20:45:32
    Temat: Re: co z Canon 60d
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Lubojański pisze:

    > Przecież od początku cyfrowe "3-cyfrówki" wychodziły z inkrementacją 50.

    Hmm?

    A, faktycznie...

  • 12. Data: 2010-03-07 09:41:47
    Od: Henio <p...@h...eu>

    No dobra... kiedy odchylany LCD, GPS, automatyczna panorama ? 600D czy
    60D ?

    I jeszcze jedno, wiele aparatów ma GPS, dodatkowo niektóre kompas więc
    mamy miejsce i kierunek ustawienia aparatu, a czy spotkaliście się
    dodatkowo z poziomnicą zapisywaną w EXIFie ? (chodzi o to aby
    dodatkowo były dane pod jakim kątem (pionowym) był ustawiony aparat
    (bardziej w niebo czy bardziej w ziemię ?) ??? To będzie bajer !! przy
    dokładnym systemie będzie można zrobić powtórkę zdjęcia w innym
    czasie... choć może się okazać, że dany obiekt już wyburzyli... choć
    pewnie i wtedy znajdą się fanatycy z drabinami... zwyżkami...
    śmigłowcami... :D

  • 13. Data: 2010-03-07 09:50:07
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Henio pisze:
> [...]
    > czasie... choć może się okazać, że dany obiekt już wyburzyli... choć
    > pewnie i wtedy znajdą się fanatycy z drabinami... zwyżkami...

    I zrobi się współczesna wypasiona komórka, do której będziemy szukać
    łatek wypieprzających 90% menu :)
    Mam gpsa zwykle przy sobie, raz tylko synchronizowałem zdjęcia z pozycją
    i tylko dlatego, że wiedziałem, że tak zrobię, inaczej użyłbym dyktafonu
    wbudowanego w aparat albo ołówka i kartki. Poziomica też fajna żeby raz
    zobaczyć jak działa, w praktyce kadruje się na kadr, a nie poziom.

    A do ujęć ''po latach'' najlepsza jest folia transparentna z konturem
    ujęcia na lcd i pasowanie sceny w trybie liveview.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 14. Data: 2010-03-07 14:07:57
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 06 Mar 2010 20:33:48 +0100, Andrzej Lawa wrote:
    > Co zrobi Canon, jak im się skończą oznaczenia? ;)
    >
    > Z 3-cyfrowymi już się zmusili do reakcji - i mamy 550 zamiast 600 ;)

    ,,Już'' piec lat temu sie zmusili, wypuszczajac 350D :-)

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 15. Data: 2010-03-07 14:16:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michal Tyrala pisze:

    > ,,Już'' piec lat temu sie zmusili, wypuszczajac 350D :-)

    Ano. Tak się składa, że mam sporo więcej jak 5 lat, więc pamiętam te
    "zamierzchłe" czasy ;->