  • Data: 2010-08-29 11:56:36
    Temat: co robię źle
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Pare dni temu na grupie pytałem o Nikona 70D
    ale zgodnie z sugestia wpier dokupiłem do Konica Minolta dimage 10z
    konwertor .
    Mam mozliwość oddania i zwrotu gotówki ( z piercieniem redukcyjny,
    145zl) go jeśli efekt mnie nie zadowoli
    Znajomy , ktory mi sprzedał ten konwertor strzelił kilka fotek
    i na jego fotkach był niby ten efekt, ze gąszcz roslin za fotografowaną
    się trochę rozmywał.
    Dzis probowałem sam robic fotki i pogubiłem sie w ustawieniach
    Wiem, ze mam robic fotki z tym kowertorem ustawiajac głowne pokretło na
    program "P" a dotychczas uzywałem tylko AUTO
    Dalej w MENU mam kilkanascie opcji i nie bardzo wiem co jak ustawic.
    W podgladzie niewiele widac a dopiero w domu mam komputer i mozliwosc
    sprawdzenia
    Nie wiem jak wstepnie ustawic
    Jak ustawiłem na swoje wyczucie to zakragliło mi sie zdjecie
    i tyle,ze ciut ostrzejsze wyszło
    Ponizej jedna z fotek
    http://trawki.pl/images/trawy/PICT2455.JPG

    W MENU mam ponizsze opcje

    1.DRIV MODE:
    -single,
    -self-timer,
    -continuos
    -progressive
    -bracketing
    2.Image size tu to wiem
    3.QUALITY :
    -fine
    -standard
    -economy
    4WHITE BALANCE
    -cust.set
    -cust.recall
    - AUTO
    -Present

    5 KEY FUNC. daje sie wybrac tylko FLash mode

    6.FOCUS MODE
    - single AF
    -cont AF
    -manual