  • Data: 2010-08-29 20:02:13
    Temat: Re: co robię źle
    Od: "Agent" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i5di4k$vq1$1@mx1.internetia.pl...
    > Witam
    > Pare dni temu na grupie pytałem o Nikona 70D
    > ale zgodnie z sugestia wpier dokupiłem do Konica Minolta dimage 10z
    > konwertor .
    > Mam mozliwość oddania i zwrotu gotówki ( z piercieniem redukcyjny, 145zl)
    > go jeśli efekt mnie nie zadowoli
    > Znajomy , ktory mi sprzedał ten konwertor strzelił kilka fotek
    > i na jego fotkach był niby ten efekt, ze gąszcz roslin za fotografowaną
    > się trochę rozmywał.

    Czyli chcesz uzyskać ostry pierwszy plan i rozmyte tło? Jeśli tak to trudno
    to zrobić na kompakcie ale jeśli już to musisz ustawic aparat w tryb Av i
    wybrać najmniejszą przysłonę jaka tylok jest możliwa. Do tego ogniskową na
    max.. Obiekt powinien byś również możliwie blisko a drugi plan który ma byc
    rozmyty możliwie daleko.

    > Dzis probowałem sam robic fotki i pogubiłem sie w ustawieniach
    > Wiem, ze mam robic fotki z tym kowertorem ustawiajac głowne pokretło na
    > program "P" a dotychczas uzywałem tylko AUTO

    Program P, jeśli nic nie zmienisz w ustawieniach to właściwie to samo co
    AUTO.

    > Dalej w MENU mam kilkanascie opcji i nie bardzo wiem co jak ustawic.
    > W podgladzie niewiele widac a dopiero w domu mam komputer i mozliwosc
    > sprawdzenia
    > Nie wiem jak wstepnie ustawic
    > Jak ustawiłem na swoje wyczucie to zakragliło mi sie zdjecie
    > i tyle,ze ciut ostrzejsze wyszło
    > Ponizej jedna z fotek
    > http://trawki.pl/images/trawy/PICT2455.JPG

    Nie wiem czy tak ma działać ten konwerter ale te czarne kółko dla mnie
    byłoby nie do przyjęcia.