  • Data: 2010-08-31 05:24:38
    Temat: Re: co robię źle
    Od: solar <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-31 03:23, Tadeusz Smal pisze:

    > Odkryłem u siebie na aparacie jeszcze dwa przyccki cos nastwiajace
    > Jeden to ikonka kwiatka - ma dwa tryby pracy On i Off

    To wszystko powinno być w instrukcji. :)
    Najprawdopodobniej to przycisk włączania tryby makro, teoretycznie do
    fotografowania kwiatków i robali z bliska. ;)
    Bardzo zmniejszy głębię ostrości, co może być tym, o co Ci chodzi. Choć
    może zmniejszyć ją za bardzo.

    > Drugi ma ikonke blyskawicy i te MF o ktorym wspomniałes powyzej
    > oraz AF-S lub AF-C

    To pewnie przestawianie tryby lampy błyskowej (bez wchodzenia do menu)
    oraz trybów ostrości Ręczna/Auto(chwilowa i ciągła?).

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Kiedy już jajogłowi ukradli księżyc, spotkali w drodze powrotnej