  • 1. Data: 2012-02-26 15:13:35
    Temat: Jak usunąć wątek z GD.
    Od: angelunar <epoczta0@_NOSPAM_o2.pl>

    Jak usunąć wcześniej założony wątek z grup dyskusyjnych z przed 6 msc.,
    właśnie na ścigacz.pl.Jeśli tak to jakim sposobem.
    Czy raczej co zostało napisane, opublikowane zostaje w archiwum sieci na
    amen. I nikt nie ma takiej władzy aby się tym zająć.
    Zostałem poproszony o pomoc.Bo byłem przekonany ,że będe potrafił to
    zrobić.
    Lecz chyba takim specem to nie jestem

  • 2. Data: 2012-02-26 15:20:20
    Temat: Re: Jak usunąć wątek z GD.
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-02-26 16:13, angelunar pisze:

    > amen. I nikt nie ma takiej władzy aby się tym zająć.
    > Zostałem poproszony o pomoc.Bo byłem przekonany ,że będe potrafił to
    > zrobić. Lecz chyba takim specem to nie jestem

    Obawiam się, że ze względu na strukturę grup dyskusyjnych będzie to
    niewykonalne.
    Nawet jeśli uda Ci się "cancelować" post na serwerze z którego
    korzystałeś to i tak pewnie wiadomości zostały skopiowane na inne serwery.

    --
    M.

  • 3. Data: 2012-02-26 17:37:43
    Od: primuss <p...@g...com>

    On 26 Lut, 16:13, angelunar <epoczta0@_NOSPAM_o2.pl> wrote:
    > Jak usunąć wcześniej założony wątek z grup dyskusyjnych

    Mozna pisac do Google, na bank da sie usunac z ich serwera, trzeba to
    odpowiednio "umotywowac" najlepiej napisac, ze zmienilo sie poglady i
    to, co bylo napisane nie jest juz aktualne ;) i podac konkretne watki
    do usuniecia.

    Musisz wiedziec, ze struktura usenetu rozni sie troche od forum. Nawet
    jezeli usuniesz to ze wszystkich serwerow na swiecie, to i tak czesc
    ludzi ma zarchiwizowane wiadomosci z grupy na swoich komputerach, wiec
    kiszka.

    --
    pozdr.,
    primuss

  • 4. Data: 2012-02-27 08:41:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.02.2012 16:13, angelunar pisze:
    > Jak usunąć wcześniej założony wątek z grup dyskusyjnych z przed 6 msc.,
    > właśnie na ścigacz.pl.Jeśli tak to jakim sposobem.

    Trzeba się cofnąć w czasie i powstrzymać się od rozpoczęcia wątku.

    > Czy raczej co zostało napisane, opublikowane zostaje w archiwum sieci na
    > amen. I nikt nie ma takiej władzy aby się tym zająć.

    Teoretycznie da się wszystko, włącznie z wybudowaniem piramid.

    W praktyce - zostaje "na amen".

    > Zostałem poproszony o pomoc.Bo byłem przekonany ,że będe potrafił to
    > zrobić. Lecz chyba takim specem to nie jestem

    ROTFL