  • 1. Data: 2012-02-26 09:48:51
    Temat: Enduro 650 - jakie opony
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    Witam,
    Od niedawna posiadam Aprilke Pegaso 650, chciałbym kupić do niej nowe
    opony. Jakie moglibyście polecić przyjmując że w większości jeżdżę po
    asfalcie, mają się dobrze trzymać na na suchym i mokrym asfalcie, kostce
    itp. - w teren kupię inne opony (ale to później)

    Lukasz

  • 2. Data: 2012-02-26 14:52:51
    Temat: Re: Enduro 650 - jakie opony
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-02-26 10:48, Lukasz pisze:
> [...]
    > asfalcie, mają się dobrze trzymać na na suchym i mokrym asfalcie, kostce
    > itp. - w teren kupię inne opony (ale to później)

    anakiny przy okazji oblatasz na nich szutry i suche sciezki

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 3. Data: 2012-02-26 17:21:49
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    > anakiny przy okazji oblatasz na nich szutry i suche sciezki

    i faktycznie warto na nie tyle wydać (nie sprawdzałem jaki mam rozmiar,
    ale za komplet to chyba ponad 800zł)? może jest jeszcze co innego
    godnego polecenia?

    Lukasz

  • 4. Data: 2012-02-26 17:45:15
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-26 18:21, Lukasz pisze:

    > i faktycznie warto na nie tyle wydać (nie sprawdzałem jaki mam rozmiar,
    > ale za komplet to chyba ponad 800zł)? może jest jeszcze co innego
    > godnego polecenia?

    chyba nawet 900... do samochodu za 4sztuki niewiele więcej daję (w
    rozmiarze 14" bardzo dobre opony w podobnej cenie kupię, przy 16" muszę
    dołożyć z 200-300zł)
    Z doświadczeń samochodowych mogę stwierdzić że tańsze (może nie tanie,
    ale jak tania jest za 150zł a droga za 400zł, to za 250zł można dostać
    bardzo dobrą oponę) opony też bywają dobre, nie wiem jak jest w oponach
    motocyklowych, ale mam nadzieję że podobnie.
    Tu dochodzi jeszcze fakt, że opony samochodowe zajeżdżam w dwa sezony, a
    motocyklowe pewnie prędzej sparcieją niż się wytrą - bo mało jeżdżę (do
    pracy rzadko mogę pojechać motocyklem, a poza pracą jest jeszcze
    rodzina, więc czasu wolnego mało...)

    Lukasz

  • 5. Data: 2012-02-26 17:51:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-02-26 18:45, Lukasz pisze:

> [...]
    > bardzo dobrą oponę) opony też bywają dobre, nie wiem jak jest w oponach
    > motocyklowych, ale mam nadzieję że podobnie.

    Nie jest podobnie. Ale jak chcesz oszczedzic to sobie kup Shinko E705.
    Niezle opony za mala kase ( da sie kupic komplet za ok 500 pln).

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2012-02-26 17:52:18
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <w...@b...net.pl> napisał w wiadomości
    news:jidr1n$rij$1@inews.gazeta.pl... W dniu 2012-02-26 18:21, Lukasz pisze:
    > chyba nawet 900... do samochodu za 4sztuki niewiele więcej daję

    Masz racje. Bo to gupota jest wydawac na opony do motura tyla pieniądza. Ja
    robie tak: zbieram stare dentki, tne na kawałki i se nimi owijam obrencze w
    kołach, tak ze 2-3 razy każd koło. Potem całość sznurkiem od snopowiązałki
    trza mocno ścisnąć dokoła i jest git. Zapierdala sie jak na nówkach
    anakinach. I z daleka to nawet bardzo nie widac różnicy.

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2012-02-26 17:53:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-02-26 18:52, Grzybol pisze:

> [...]
    > snopowiązałki trza mocno ścisnąć dokoła i jest git. Zapierdala sie jak
    > na nówkach anakinach. I z daleka to nawet bardzo nie widac różnicy.

    Ja pozyczam od kumpla nacinarke do opon ciezarowych i sam poglebiam
    bieznik. Ostatnio ze slickow robilem kostke na szutry.

  • 8. Data: 2012-02-26 17:57:50
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jidrjp$sm1$2@inews.gazeta.pl... W dniu 2012-02-26 18:52, Grzybol pisze:
    > Ja pozyczam od kumpla nacinarke do opon ciezarowych i sam poglebiam
    > bieznik. Ostatnio ze slickow robilem kostke na szutry.

    Robiłem podobnie ino nożem. Długo trza rzeźbić. Kiedyś mie sie pojebało i
    zamiast kostki to świątki mi wyszły. Ale jeździło się jak na kostce.

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2012-02-26 18:37:04
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Sun, 26 Feb 2012 15:52:51 +0100, Roman Niewiarowski
    <n...@p...onet.pl> wrote:

    > anakiny przy okazji oblatasz na nich szutry i suche sciezki

    Tylko musisz uwazac by nie przeszly na Ciemna Strone Mocy. Wtedy
    zmieniaja sie w Vadery:-P

    --
    Glub
    przero?ni?ta wrotka SW-T400

  • 10. Data: 2012-02-26 18:46:34
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <w...@b...net.pl> napisał

    > chyba nawet 900... do samochodu za 4sztuki niewiele więcej daję

    To daj sobie spokój z motocyklami - bo widzisz, to jest
    drogie hobby :]
    I nie porównuj cen do aut. Tu mie ma żadnej wspólnej płaszczyzny.

    --
    Hinek