  • 21. Data: 2010-07-13 20:38:52
    Temat: Re: co nadaje sie na lpg?
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-07-13 20:01, JanuSz pisze:

    > Ale jakie to miłe :) Poza tym wysoki moment przy niskich obrotach jest
    > faktem, nie złudzeniem. Chce przyspieszyć - wciskam gaz, nie muszę
    > redukować.

    Normalnie Panie masakra, malo spod fotela tylka nie wydrze :) Ja
    proponuje wlascicielom turbo diesli jezdzic w miescie tylko na 4, w
    trasie tylko na 5.

  • 22. Data: 2010-07-13 22:12:31
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    krzysiek82 pisze:

    > Z tego co mi wiadomo focusowe silniki się nie gazują (głowica) a diesle
    > 1.6 HDI taki miała żona w berlingo nie wytrzymał trudów eksploatacji i
    > padły wtryski a jeszcze 100tyś nie zrobił Generalnie te diesle są sporo
    > mniej trwałe niż np fiatowskie JTD.

    tu bym sie mocno nie zgodził. Hdi mają już naście lat, pakowane są do
    wielu marek aut. JAk ich nie naprawia partacz, to śmigają bezawaryjnie.
    Dokłaniej: bezawaryjnie jak na dzisiejsze czasy. Na jadalnym nie radze
    jeździć, olej i filtry też trzeba zmieniać....

    ToMasz

  • 23. Data: 2010-07-13 22:48:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-13 22:12, ToMasz pisze:
    > krzysiek82 pisze:
    (...)

> [...]
    > Dokłaniej: bezawaryjnie jak na dzisiejsze czasy. Na jadalnym nie radze
    > jeździć, olej i filtry też trzeba zmieniać....

    I masz rację, że się nie zgadzasz. Nie to żebym twierdził, że JTD jest
    złe (bo zasadniczo nie jest), ale stwierdzenie że HDI są gorsze od
    JTD, ponieważ w jednym samochodzie padły wtryski przed 100kkm jest
    delikatnie powiedziawszy ... jak zawsze :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 24. Data: 2010-07-13 23:03:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    JanuSz wrote:

    > Ale jakie to miłe :) Poza tym wysoki moment przy niskich obrotach jest
    > faktem, nie złudzeniem.

    WYŁĄCZNIE na niskich obrotach.

    > Chce przyspieszyć - wciskam gaz, nie muszę
    > redukować.

    Ta, nim turbina zbuduje ciśnienie po wciśnięciu gazu na niskich obrotach
    to już byś dwa razy zredukował.

  • 25. Data: 2010-07-13 23:05:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    Maciek wrote:

    > Nie mniej jednak ludzie jezdza na LPG w 1.6, "ryzyk fizyk".

    Po 10 tys. napisze że jest super i jako to on nie jest sprytny, bo
    wszyscy mówili, że się nie da, a on śmiga na gazie. A jak później padnie
    to już nie napisze.

  • 26. Data: 2010-07-13 23:14:55
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    W dniu 2010-07-13 16:05, Dman-666 pisze:

    > Emotikona zgubiles chyba ;)

    Moment obrotowy nie wymaga żadnego emotikona

    --
    PSYLO

  • 27. Data: 2010-07-13 23:20:54
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 13 lip 2010 o 20:01 GMT, JanuSz napisał(a):

    > Ale jakie to miłe :) Poza tym wysoki moment przy niskich obrotach jest
    > faktem, nie złudzeniem.

    To samo co w turbo benzynie

    > Chce przyspieszyć - wciskam gaz, nie muszę
    > redukować.

    Ale to wlasnie to zludzenie jakie daje naszym zmyslo charakterystyka
    przyrostu mocy turbo, Tobie sie wydaje ze przyspiesza ekstra, a w
    rzeczywistosci gorzej to wypada, zreszta niezaleznie czy to bez turbo, czy
    turbo, czy benzyna, czy diesel jezeli chcesz szybko przyspieszyc nie
    obejdzie sie bez redukcji

    Ja na leniwosc z redukowaniem znalazlem inny sposob, od kilku lat jezdze
    tylko ASB, problem z glowy, sam redukuje, sam pilnuje zeby optymalnie
    przyspieszac

    > wiec dla mnie to nie jest zadne
    >>
    > Dla Ciebie...

    Zgadza sie, co do kwesti upodoban i wyboru tak, ale co do osiagow trubo
    diesel tylko omamia zmysly i to nie jest moje widzimisie, i zeby nie bylo,
    nie jestem przeciw turbo dieslom, bo sam mam takiego, mam tez duzy silnik
    wolnossacy benzynowy, a wczesniej mialem turbo benzyne, i mam porownanie...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 28. Data: 2010-07-13 23:57:59
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 13.07.2010 Dman-666 <d...@t...o2.pl> napisał/a:
    > Patrze a tu w szybce robal taki:
    > news:4c3c76af$0$17084$65785112@news.neostrada.pl ! Pewnie kiero jakis, ten
    > krzysiek82 . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > Zmienne fazy rozrzadu i masz to samo w benzynie ;-P

    Bez zmiennych faz też się da ;-)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 29. Data: 2010-07-14 00:58:34
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:slrni3pob7.thf.karmmnie@chloru.net
    ! Pewnie kiero jakis, ten Adam 'Chloru' Drzewososki . Tak se patrze i
    patrze jak nawija makaron na uszy:

    > Bez zmiennych faz też się da ;-)

    To ja poprosze o definicje wciskania w fotel...bo wciskanie jest jak auto
    przy przyspieszaniu gwaltownie dostaje skrzydel...zaden turbodizel jakim
    jezdzilem tego nie dal w przekroju od 1,4 do 3,0.
    Nawet parch ujezdzany obecnie nie wciska...choc pewnie niejednego dizla
    wciskanego pozamiata.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 30. Data: 2010-07-14 01:38:50
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 14.07.2010 Dman-666 <d...@t...o2.pl> napisał/a:
> [...]
    > jezdzilem tego nie dal w przekroju od 1,4 do 3,0.
    > Nawet parch ujezdzany obecnie nie wciska...choc pewnie niejednego dizla

    Jutro pora obiadowa sobie porownasz ;-)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net