-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: co nadaje sie na lpg?
Date: Tue, 13 Jul 2010 22:48:44 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 20
Message-ID: <i1ijgh$aal$1@inews.gazeta.pl>
References: <i1hkee$m4l$1@inews.gazeta.pl>
<4c3c55a5$0$19161$65785112@news.neostrada.pl>
<i1hlbv$p4s$1@inews.gazeta.pl>
<4c3c5c11$0$19177$65785112@news.neostrada.pl>
<i1ihbf$na$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: cyberdyne-t3.futrzak.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1279054161 10581 82.210.140.98 (13 Jul 2010 20:49:21 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Jul 2010 20:49:21 +0000 (UTC)
X-User: futrzak1966
In-Reply-To: <i1ihbf$na$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.4) Gecko/20100608
Thunderbird/3.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2296977
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-07-13 22:12, ToMasz pisze:
> krzysiek82 pisze:
(...)
>> Z tego co mi wiadomo focusowe silniki się nie gazują (głowica) a diesle
>> 1.6 HDI taki miała żona w berlingo nie wytrzymał trudów eksploatacji i
>> padły wtryski a jeszcze 100tyś nie zrobił Generalnie te diesle są sporo
>> mniej trwałe niż np fiatowskie JTD.
>>
> tu bym sie mocno nie zgodził. Hdi mają już naście lat, pakowane są do
> wielu marek aut. JAk ich nie naprawia partacz, to śmigają bezawaryjnie.
> Dokłaniej: bezawaryjnie jak na dzisiejsze czasy. Na jadalnym nie radze
> jeździć, olej i filtry też trzeba zmieniać....
I masz rację, że się nie zgadzasz. Nie to żebym twierdził, że JTD jest
złe (bo zasadniczo nie jest), ale stwierdzenie że HDI są gorsze od
JTD, ponieważ w jednym samochodzie padły wtryski przed 100kkm jest
delikatnie powiedziawszy ... jak zawsze :)
--
Jutro to dziś - tyle że jutro.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.07.10 23:03 to
- 13.07.10 23:05 to
- 13.07.10 23:14 PSYLO
- 13.07.10 23:20 Brzezi
- 13.07.10 23:57 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 14.07.10 00:58 Dman-666
- 14.07.10 01:38 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 14.07.10 07:19 SET
- 14.07.10 09:09 Maciek
- 14.07.10 09:45 krzysiek82
- 14.07.10 09:47 krzysiek82
- 14.07.10 09:49 krzysiek82
- 14.07.10 10:03 LEPEK
- 14.07.10 10:27 hants
- 14.07.10 17:54 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=